Gå til innhold

Ville dere gjort dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei lita tuppe, som snart er 9 måneder... Hun er vant med å sove borte, har ett nært forhold til besteforeldrene på begge sider, siden hun er eneste barnebarn foreløpig:-)

Så har jeg blitt spurt av ei venninne, om jeg blir med til Roma på "opplevelsestur", ei langhelg (5 dager)...Jeg har SÅ lyst..har drømt om en sånn tur i mange år;) Og for en gangs skyld har jeg faktisk penger til det også=o)

Men så sitter tvilen der da.. blir jo ikke SÅ lenge borte, men det er jo så langt unna liksom.......

Hun kommer til å være med besteforeldrene (som er supre, og som jeg stoler 100% på) i ukedagene hvor jeg er borte og pappaen er på arbeid, og hjemme med pappaen sin den helga.

Noen som har erfaring med noe av det samme? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Da jenta vår var 6 måneder reiste vi, foreldre, på bryllupsreise til Paris. Var borte torsdag morgen til mandags kveld. Hun hadde det supert i lag med sine besteforeldre.

Jeg vil anbefale deg å reise. Det har du bare godt av :)

Skrevet

Takk for svar:) Og nå ble jeg enda mer gira på turen, hehe.

Vet jo at jenta mi får det bra, så det er ikke noe problem...:)

Men så er det jo alle disse "reglene" man leser om, man skal ikke være lenger enn så så lenge borte osv...

HI

Skrevet

Det ville ikke falt meg inn. Ikke om jeg fikk slettet både huslån, rumpeflesk og rynker og en million cash kontant.

Skrevet

Hvis du kommer til å klare å kose deg, så dra!

Ho kommer nok til å kose seg masse kan jeg tenke meg =)

Skrevet

Jeg sier bare GO TUR..:) kos deg masse..=)

Gjest Nydelige Christina+1pp
Skrevet

Jeg synes du skal reise hvis du klarer det:-)

Jeg hadde ikke klart 5 dager, og det vet jeg fordi jeg var 2 dager vekk i sommer og jeg savnet henne så fælt at det ødela litt av ferien til sambo og meg:-/

Skrevet

En time for hver måned (alder)? Høres ganske fornuftig ut spør du meg.

Hva er best for ungen da? Har du tenkt på det?

`

Jeg synes det virker som du tenker mest på deg selv. Og hvis du må "lufte" deg så lenge for å være ei blid og god mor, så er det ikke særlig imponerende.

Skrevet

syns virkelig du skal reise om duklarer..:))

dette sier jeg fordi jeg ikke hadde klart det,har besteforeldrene hatt han en lørdagsnatt mens vi har vert ute på en snurr,MÅ jeg ha han tilbake på formiddagen søndag..savner han helt enormt..

men siden hun er vant med å sove borte så er kanskje du også vant med det ? :)

god tur :D

Skrevet

syns virkelig du skal reise om duklarer..:))

dette sier jeg fordi jeg ikke hadde klart det,har besteforeldrene hatt han en lørdagsnatt mens vi har vert ute på en snurr,MÅ jeg ha han tilbake på formiddagen søndag..savner han helt enormt..

men siden hun er vant med å sove borte så er kanskje du også vant med det ? :)

god tur :D

Skrevet

jeg reiste til paris i en uke da snuppa mi var 9 mndr.litt tøft,men kom tilbake med utrolig mye energi og overskudd!!tror det er mye verre for deg enn for ungen;-)reis og kos deg!!!

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Snulla og barnefar dro til foreldrene hans nå i sommer...da var hun akkurat 9 mnd! Var vekk ei uke, og det gikk strålende!:-)

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen=)

Og til du krasse anonyme her oppe:

Jeg har da ikke sagt at jeg må "lufte" meg så lenge for å være en blid og god mor? Hvor tok du det fra?

En blid og god mor ER jeg jo, det var jo ikke det som var saken, var det vel?

Skrevet

Jeg må bare svare her. Det er klart du skal dra, og med god samvittighet. Jeg får sjokk av noen av svarene du får. Folk burde skamme seg. Ærlig talt. Det går ikke ann å være så kvass og dømme folk på den måten. En unge har overhode ikke noe vondt å være med sammen med snille besteforeldre og faren mens mamman er borte noen dager. Synes noen er helt fanatiske, og at man ikke tørr å signere med nick en gang, men må bruke anonym. Håper virkelig du får en flott tur, og til de som svarer så håpløst - skam dere!!!

Skrevet

Hei .

Bare gi blaffen i de anonyme sure kjærringene her inne,syns du skal dra jeg,jeg hadde nevøen min i 4 dager når han var 10 mnd gikk helt bra det:)Dra og kos deg masse ,det er ikke hver dag man får en sånn kjanse.Go tur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...