Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Lurer bare når vi begynner å kjenne lille babyen inni der...
Gjest Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Har kjent gutten min siden uke 11...Så ble det stille noen uker, men nå sparker han hver dag..Jeg er andregangs, har hørt man merker det lettere da.
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Jeg kjenner det. Har kjent det i ca 2 uker. Hun er mest aktiv om kvelden. Speiselt når jeg har tenkt å sove. Men hun er ikke så sterk av seg enda, så det "forstyrrer" ikke søvnen.
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Lillegull er aktiv her både dag og natt. Tror nesten h*n ikke sover i det hele tatt hehe.
Sunniva78 har to små Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Jeg er 19 uker i morra, og har kjent spark et par uker nå. Kan også se det utenpå magen. Er litt forskjellig hvor aktiv den lille er, noen dager masse spark, andre dager litt mindre. Er som regel på kveldene det er mest!
marik* Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Jada, lille gutten min sparker hver dag. Jeg kjenner lite til det på jobb, men når jeg kommer hjem og får satt meg ned så kjenner jeg det godt. Men det skal man vel også forvente i uke 24, som jeg er i nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå