Gå til innhold

Er jeg rar eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigermor er veldig gavmild og kjøper innimellom klær til jenten. Men 2 ganger på rad har hun kommet med blå ullbody fordi de var på tilbud. Jeg vil ikke kle jenten min i blått. Grei nok her i stuen, men sender henne i bhg i blå ullbody. Hun ser jo ut som en gutt, hun er 1 år.

Er det meg det er noe gale med? Jeg er selvfølgelig takknemelig, men skulle ønske hun kunne kjøpe andre farger.

Samboer sa sist "blå??" Og da svarte hun bare "selvfølgelig kan hun gå med blå"...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta på ei rosa t-skjorte oppå då, så ser det jentete ut likevel, eller rosa bukse?

Skrevet

Ja vesst kan du bruk blå. Jenta mi har arva blå ullbody etter brorn. Body er jo under en genser og da vises det jo nesten ikke.

Men jeg skjønner visst du ikke vil bruk den. Jeg ville for eksempel ikke bruke rosa ullbody på gutten min :)

Skrevet

Selvfølgelig kan hun gå i blå. Synst du er litt rar ja;) hehe

En jente kan fint gå i blå, men å ha på en gutt rosa blir litt feil. Derimot så kan en gutt fint ha på rødt.

Så er nok litt enig med din svigermor, selvfølgelig kan hun gå i blå. Bare å ha på noe annet rosa det om du føler hun ser ut som en gutt. Rosa bukse for eksempel.

Skrevet

Jaaaa, du er litt rar. Selvfølgelige kan jenter gå i blått....milde. Nei, la henne ha ulltrøya på du.

Rosa jentebabyer er ut....

Skrevet

Jenta mi går i masse blått, hun.....både bukser, genser..og ja, hvis jeg tenker etter har jeg bestilt blå vinterdress til henne. Fantes i rosa også...men æsj.

Nei, du er nok litt rar, ja

Skrevet

Skjønner deg godt jeg, må også si at hvis jeg hadde sett en liten unge med blå ullbody og lite hår så hadde jeg nok tenkt at det var gutt, en kjøper liksom blått ulltøy til gutter og rosa til jenter... er ikke alltid greit med disse svigermødrene hehe.. jenta mi hadde kort hår og hadde jentete fjes,men fikk ofte kommentarer om at jeg hadde en søt gutt, og da hadde jeg iallefall ikke tatt på hu blått tøy beregnet på gutt..men synes det var en lur ide og bruke jentete t.skjorter utenpå. Ta deg en tur på butikken og se om du finner noe som kan passe:)

Skrevet

Herremille....jenter kan da gå i blått.....dummeste jeg har hørt.

Skrevet

Her er det omvendt. Svigermor elsker rooosa. Vi får bare rosa. Jeg kjøper bare andre farger...

Skrevet

Smaken er som baken. Det går sikkert an å bare unngå å bruke de klærne,da. Selv er jeg ikke veldig nøye på at ungen min skal ha Aaaakkurat det tøyet og Aaaaakkurat den fargen, så lenge det er behagelig:) De få gangene vi har fått klær som ikke har vært praktiske eller behagelige for ham har vi bare unngått å bruke det og ikke sagt noe til giveren hvis denne ikke har spurt. Sikkert ikke noe gøy å kjøpe klær som ikke blir brukt, men enda mindre å få kritikk for noe som du kanskje har lagt masse omtanke i å finne.:)

Skrevet

Ja jeg synes du er rar, eller heller KRESEN!

Svigermoren din er jo bare snill som kjøper gaver til datteren din.

Jeg kjøper GJERNE BLÅTT hvis jeg finner noe fint til prinsessa min:-)

Snyes du bør skamme deg!

Herregud!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...