Gå til innhold

erfaringer med troll vinterdress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med troll vinterdress? Slitesterke/vanntette etc?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber i barnehage og den vinterdressen fra troll med uttakbart for er ubrukbar! Den er råekkel å ta på/av, og den er heller ikke særlig varm. Anbefaler deg å styre unna viss det er en slik du har i tankene!

Skrevet

Den er både slitesterk og vanntett:) Men jeg synes minuset er at den er kronglete å ta på , spesielt for de minste som skal øve seg på dette. Pluss at den ikke er spesielt varm synes jeg.....Kommer jo ann på barnet som skal ha den. Jeg ville ikke hatt den til en stillesittende to åring, men til en aktiv fem åring..

Skrevet

Vi hadde Troll classic vinterdress med fast for i fjor, og den var utrolig god! Snuppa var alltid god og varm, og dressen ser ikke ut til å være brukt! Hun ble heller aldri våt, så så nærme vanntett man kommer uten å være regntøy er den.

Vi skal ha Troll dress i år også. Skal ha Troll classic med avtagbartfort regner jeg med.

Skrevet

Til min jente på 2 år hadde jeg Troll med fast for i fjor. Jeg er så fornøyd at jeg kjøpte en ny på salget i våres.

Den er varm og veldig lett. Veldig slitesterk og vanntett. Tørker kjapt etter vask.

Men jeg har altså kun erfaring med denne dressen som har fast for og ikke de med løst.

Men fast for i Troll dressen er bare superduper!

Skrevet

vi hadde Trolldress med løst for i, forrige sesong til vesla. den dressen er super synes vi. den holder jenta god og varm, samt er meget slitesterk og kraftig vannavstøtende. personalet i bhg skrøt også av dressen, de nevnte både at ulldressen var tykk og god, samt at ytterdressen var veldig vannavstøtende. vi er generelt godt fornøyde med Troll sine produkter, så nå kommer det snart en ny Trolldress i huset her!

Skrevet

Har hatt troll dress til mine i mange år!! De første de hadde var med løst for, mine har tatt dem på seg som 2 dresser, da har det vært veldig lett!! Midterste fikk med fast for etter påsken i år, og vi er like fornøyd med den!! Så nå har lillemor fått årets modell med fast for (farlig å jobbe i barnekles butikk med 3 barn:-)). Har holdt ungene god og varme i vinter, vi bor på svalbard og trodde det var kun scooter dress som dugde her, men troll dressene har holdt dem varme, i smelte perioden har de holdt dem både varme og tørre!! Vi brukte dem i rogaland også før vi flytta, de var like tørre der nede i en våt rogalands vinter!! Anbefales på det varmeste:-)

Skrevet

Her bruker vi også troll, både til treåringen og til ettåringen. Bhg er veldig fornøyd med den dressen, så om den er litt vanskelig å ta på for ungene selv, så får heller det være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...