Gå til innhold

Hvilken vogn skal jeg kjøpe ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har reist rundt hele Drammen og halve Oslo - men klarer ikke og bestemme meg for hvilke vogn jeg vil ha. Hvet at det skal være en barnevognmesse på Hellrudsletta 19-29 september så kanskje sjansen får at jeg finner noe da er litt større. Problemet er vel at det er for mye og velge i ... !

Nå kommer vesla mi i oktober og da trenger vi en vogn med gode hjul og og som er romslig, samtidig som den skal være fin og se på :-)

Jeg går veldig mye både på asfalt og i skogsløyper og det må jeg også tenke på.

Ikke lett det her altså !!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en Simo Kombi....kunne ikke vært mer fornøyd med den. Den er litt tung, men liggekomfort, hjul, fjøring er super og veldig god å trille. Snuppa er nå snart 1 år, og jeg skal nå kjøpe en mer sportsvogn-aktig vogn...Men ville ikke vært foruten Simoen min :-)

Skrevet

Jeg vil ha en kombivogn slik at jeg slipper og kjøpe to vogner, tenker litt på Teutonia spirit s3

Skrevet

Ikke lett i denne vognjunglen.

Jeg har ikke mye erfaring med vogner. Men gutten min er født i Oktober. Vi har Brio Kombi vogn, og den har vi vært veldig fornøyd med. God å trille, tøff å se på, god plass til Voksipose. Vi hadde Brio fleecepose i den frem til det ble så kaldt at vi måtte ha Voksipose.

Kanskje du vil kjøpe min;)

Skrevet

jeg har simo duo, og teutonia mistral.. hvis du ikke vil kjøpe flere vogner.. så anbefaler jeg heller teutonia.. den er helt suveren!! ;) simo duo er også super bra. men litt tyngre.. så tviler på at du gidder å bruke den etter at ungen er 7-8 mnd.. min ligger på loftet iallefall.. og lagt der siden poden var 6 mnd..

Lykke til med vogn valget! var akkurat sånn jeg å.. fikk IKKE bestemt meg.. sto tilslutt mellom spirit og mistral.. men valgte mistral.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...