Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 noen med erfaring? Om vinteren tenker jeg... usikker på hva ull klær jeg skal handle inn! Holder det med ull stillongs + ullbody (genser)
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Vi brukte stort sett det. På de kaldeste dagene hadde vi et tynt fleecesett eller en hel ulldress som feks janus sin i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 vi hadde det samme som anonym over.....var god og varm da. Viktig å ikke kle på for mye slik at det hemmer bevegeligehten til de små. Ull er gull!!
mai mammaen til to Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 jeg har tenkt å bruke sånn prinsesse ull drakt fra janus..den er tynn og lett å bevege seg i..
Willy Wonka Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 mamma mai-06 og mai -o8 Vet du hvor jeg får kjøpt sånn prinsessedress fra Janus? Oj, termin i mai..hvor langt er du på vei da? Gratulerer. Er gravid selv, skal ha om 4-5 uker....tenkte på en sånn prinsesse-dress (vel, prinsedress for min del da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå