LisaColli Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 sambo laget en dvd til meg, med slideshow. bilder av magen min som vokser og bilder av godjenta de første mnd hennes.. han laget det i sånn gammel stil og sort/hvitt med en bryan adams sang. ååååh, tror ikke jeg har vært så rørt før jeg! hun er 8 mnd allerede, tida har jo gått så fort! *tuuuuuuuuuuuuuuuuute*
Gjest otilie79;) Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Ååååå herregud så søtt:) Så heldig du er som har en så søt mann:o)
gunnelisa*fikk jente 06.01.07* Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Åååååå så snill han er da!!! Har ei på snart 8 mnd jeg oxo...og tida flyr, syns ikke det er lenge siden jeg kom hjem med henne 11 timer etter fødselen jeg.
LisaColli Skrevet 4. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2007 ja han er kjempesøt:)) gjør ikke slike ting så ofte da, men det gjør at jeg setter veldig stor pris på de tingene han gjør i blandt:)
Nicita73 Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Ååååå så herlig, for en mann du har:) Min er snart 11 mnd., og jeg kan ikke huske hvor liten han var. Snufs, jeg vil ha tilbake den tiden, jeg vil sette mye mer pris på den og kose meg mer. Phu, det var dagens lille sentimentale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå