Gå til innhold

STAVANGER JENTER? September

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det me dere? Hvor lenge har dere igjen? JEg har nå 111 dager igjen idag... Hvordan var det på sist BIM treff for dere som var der og skal dere ha igjen snart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det ihvertfall bra, 93 dager igjen idag og starter på min siste uke her på 2 trimester nå:)

Jeg var desverre ikke på BIM treff, men håper å kunne bli med på neste.

Hvordan har du det??:)

Skrevet

Heisann:0)

Jeg har 125 dager igjen til termin 7 Januar og her er det travelt med full jobb og to barn i huset.

Tiden går veldig fort må jeg si.

Jeg hadde kjempe lyst til å komme på treffet som var for ikke så lenge siden, men det var ikke så lett å få det til.

Jeg håper ihvertfall at vi kan få til ett nytt treff senere:0)

Må innrømme at formen er ikke helt på topp for tiden men det henger nok mye sammen med at jeg ikke får sove skikkelig på nettene.

Derfor føler jeg meg så trøtt og sliten hele tiden. Jeg har også en sønn på 10 måneder som krever sitt da.

Håper alt står bra til med dere andre Stavangerjenter:0)

Skrevet

Jeg har 112 dager igjen :-) Har dessverre fått bekkenløsning, men jeg kan heldigvis gå. Er ikke sykemeldt eller noe. Må bare ta det litt med ro med tunge løft, støvsuging og når jeg går i trapper. Ellers er formen topp! Har handlet en del babytøy, masse rosa siden jeg venter jente. Gleder meg sånn til hun kommer ut :-)

Hvordan går det med deg sis84??

Skrevet

Jeg er også sykemeldt nå og kommer nok til å bli det ut svangerskapet. Sliter en del med bekkenet så det er begrenset hva jeg kan gjøre hjemme. Ellers har jeg fått gallestein oppå det hele, utrolig smertefult, så av og til blir nettene ødelagt. utenom det går det veldig fint, kjenner masse liv, tror hun blir en aktiv jente. Jeg har ikke kjøpt så mye klær enda og tørr nesten ikke å kjøpe rosa, for tenk om det kommer ut en gutt hehe... Venter litt til med det, ellers har jeg det meste på plass. Mangler bare stellebord og diverse små ting og klær til babyen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...