Gå til innhold

ok å sende hun i barnehagen.....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa får hjørnetenner, og er derfor snørrete og slapp, i tillegg til at hun har vondt. Jeg har Dentinox og Paracet på lur, og dette hjelper bra.

Er det greit å sende henne i bhg så lenge hun ikke har feber, og er det akseptert at jeg ber bhg-personalet om å smøre på Dentinox, gi Paracet?

Har allerede vært hjemme noen dager fra bhg/jobb, og begyner nå å føle den velkjente dårlige samvittigheten presse på. Hun er jo ikke egentlig syk, men har jo vondt da stakkars liten.

Håper noen har noen gode råd til meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde holdt henne hjemme jeg ...men det er meg :/

Skrevet

Ja, det syns jeg må gå an. Du har jo ikke så mange sykedager, så du bør vel spare de til hun virkelig er syk... :-/

Skrevet

ja det er nettopp det at man har jo begrenset med sykedager, og regner med at siden det er første året i bhg, så blir det vel mye sykdom etterhvert. Har jo selvfølgelig mest lyst til å holde henne hjemme, men føler et visst ansvar i forhold til jobben også. Pappan var hjemme med henne på fredag, mens jeg har vært hjemme i to dager nå da han er på jobb offshore..

Uff, ikke lett å være i jobb og samtidig være småbarnsmor. Var ikke helt forberedt på dette. Er ikke vant til å være borte fra jobb i hytt og pine, og dette tærer virkelig på min arbeidsmoral.

Er vel typeisk kvinner dette, dårlig samvittighet uansett hva man velger

Skrevet

Er nok det... Ja, min eldste var ganske mye syk den første halve året i hvertfall.

Lykke til =)

Skrevet

Takk takk:-) Kan kanskje avspasere de to siste timene sånn at dagen ikke blir altfor lang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...