Ny sneip i juni 2009! Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Snuppa får hjørnetenner, og er derfor snørrete og slapp, i tillegg til at hun har vondt. Jeg har Dentinox og Paracet på lur, og dette hjelper bra. Er det greit å sende henne i bhg så lenge hun ikke har feber, og er det akseptert at jeg ber bhg-personalet om å smøre på Dentinox, gi Paracet? Har allerede vært hjemme noen dager fra bhg/jobb, og begyner nå å føle den velkjente dårlige samvittigheten presse på. Hun er jo ikke egentlig syk, men har jo vondt da stakkars liten. Håper noen har noen gode råd til meg
gunnelisa*fikk jente 06.01.07* Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Jeg hadde holdt henne hjemme jeg ...men det er meg :/
Gjest Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Ja, det syns jeg må gå an. Du har jo ikke så mange sykedager, så du bør vel spare de til hun virkelig er syk... :-/
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 4. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2007 ja det er nettopp det at man har jo begrenset med sykedager, og regner med at siden det er første året i bhg, så blir det vel mye sykdom etterhvert. Har jo selvfølgelig mest lyst til å holde henne hjemme, men føler et visst ansvar i forhold til jobben også. Pappan var hjemme med henne på fredag, mens jeg har vært hjemme i to dager nå da han er på jobb offshore.. Uff, ikke lett å være i jobb og samtidig være småbarnsmor. Var ikke helt forberedt på dette. Er ikke vant til å være borte fra jobb i hytt og pine, og dette tærer virkelig på min arbeidsmoral. Er vel typeisk kvinner dette, dårlig samvittighet uansett hva man velger
Gjest Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Er nok det... Ja, min eldste var ganske mye syk den første halve året i hvertfall. Lykke til =)
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 4. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. september 2007 Takk takk:-) Kan kanskje avspasere de to siste timene sånn at dagen ikke blir altfor lang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå