Gå til innhold

hvor mye aktivitet er normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene har lillegutten sparket og bokset jevnt gjennom hele dagen! Sover også dårlig, for så fort jeg snur meg eller må opp på do er han i gang igjen.. er dette normalt? kjempedeilig å kjenne at det er liv, men kan det bli for mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er helt individuelt. Tror ikke du skal bekymre deg. Babyen har det nok helt fint:)

Skrevet

ærlig talt, leser du ikke og snakker med legen eller jordmor om hvordan det er å være gravid? Tror du hadde sluppet å stille slike banale spørsmål da.

Skrevet

Makan til svar da!

Det er faktisk de som liker å få høre erfaringer fra andre gravide, og ikke bare "eksperter" som kanskje bare har statistikker og teori å vise til..

For å svare HI, så er lillegutt her også veldig aktiv hele dagen :) Litt forskjell fra dag til dag, men har blitt mer aktiv nå de siste dagene.

Skrevet

Hei ;)

Min baby har ogsp vært "unormalt" mye aktiv den siste uken. Jeg sover forferdelig lite i forhold til før da den sparker / snur og lager bule-mage hele natten (og dagen gjennom)..

Men men, synes også det er litt rart, men satser på at det går bra :-)

Helt enig med Isilra - høygravid :) som nevner at det ikke alltid bare holder med svar fra jordmødre / leger som ofte er yrkeskadde og putter oss alle i samme bås...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...