Gå til innhold

UL i Fredrikstad, og lurer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nemelig hørt at de ikke vil oppgi kjønn der, stemmer det? Eller er det bare rykter? Noen med erfaringer?

Det er selvførgelig viktigst at barnet har det bra og at de undersøker om alt er som det skal. Men jeg er så spent, klarer ikke vente helt til fødselen for å vite om det er gutt eller jente. (har på følelsen at det er gutt)

Var i Moss sist, men nå har jeg av en eller annen grunn fått time i Fredrikstad...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle i Østfold kommer til Fredrikstad, er ikke gyn/føde på de andre sykehusene lenger. Jeg var til ul i Fredrikstad, men hun så ikke kjønnet. Tror nok hun hadde sagt det om hun hadde sett, og kjenner flere som har fått kjønnet oppgitt der. Lykke til i morgen!

Skrevet

Alle jeg kjenner har fått vite kjønn hvis de ønsket det på UL i Fredrikstad...inkludert meg selv...kanskje det kommer an på hvem du møter og dagsformen...men har aldri hørt noe om det selv!

Skrevet

Takk :0)

Det er lenge siden jeg hørte det altså, var når jeg gikk gravid sist, for to år siden. Kommer sikkert også ann på hvem en møter...

Skal ikke før om en mnd...:0)

Skrevet

Var på ul der for 2 uker siden. Fikk bilder av kjønnet, og hun sa ar hun var 100% sikker. Skrev til og med gutt på papirene fra ultralyden. Men hun sa ifra at hun ville ikke si kjønn om hun ikke var sikker. Som sagt var hun helt sikker med oss.

Skrevet

Jeg var på ul i fredrikstad sist fredag, og da sa vi at vi gjerne ville vite kjønnet dersom hun kunne se det. Og den lille gutten lå med bena til hver side og utstyret rett til værs :o) Hun sjekket fra flere vinkler for å være sikker, og hun tok seg utrolig god tid! Lykke til, håper du får samme dame som jeg hadde, hun var kjempehyggelig og vi fikk maaaange bilder med oss hjem :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...