Gjest Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Vi fikk en pysj til eldstemann til jul i fjord som var hel, da var han 4 år og pysjen i str 6 år (han måtte ha så stor størrelse). Men altså, det er jo umulig å bruke? Vi byttet den til en todelt. Han går jo på do om natten og jeg ser ikke helt for meg at han skulle være tilstedeværende nok til å klare å kneppe den opp foran, så dra ned bokseren, tisse, ta på igjen bokseren som da ligger inni pysjen ved anklene og så kneppe den igjen...Han er jo i svime nesten på den tiden av døgnet, hehe... Må bare spørre, bruker noen av deres så store barn hel pysj? Noen må vel bruke dem siden de selges i så store størrelse, så til og med en i 8 år. Hvordan funker det i praksis da?
juniorsen Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Det er ikke "fransk åpning" på den da? ;o) Hørtes jo veldig upraktisk ut......
Gjest Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Vi sluttet å bruke helt pysj når han ble tre år og sluttet med bleie. Om han går opp om natta, hjelper vi han enda på do (han er jo helt i svime) og da sitter han på do. Klønete med hel pysj da.
krabbetrollet Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Har aldri sett hel pysj i så stor størrelse, så barna mine bruker ikke det, nei :-) Men de er ikke oppe og tisser om natta noen av dem, så det hadde sikkert fungert helt fint med hel pysj.
Gjest Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Ja det synes jeg også, var derfor jeg lurte på hvordan folk løser det om de bruker hel pysj til så store barn :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå