Gå til innhold

Ang hel pysj...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fikk en pysj til eldstemann til jul i fjord som var hel, da var han 4 år og pysjen i str 6 år (han måtte ha så stor størrelse). Men altså, det er jo umulig å bruke? Vi byttet den til en todelt. Han går jo på do om natten og jeg ser ikke helt for meg at han skulle være tilstedeværende nok til å klare å kneppe den opp foran, så dra ned bokseren, tisse, ta på igjen bokseren som da ligger inni pysjen ved anklene og så kneppe den igjen...Han er jo i svime nesten på den tiden av døgnet, hehe... Må bare spørre, bruker noen av deres så store barn hel pysj? Noen må vel bruke dem siden de selges i så store størrelse, så til og med en i 8 år. Hvordan funker det i praksis da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke "fransk åpning" på den da?

;o)

Hørtes jo veldig upraktisk ut......

Skrevet

Vi sluttet å bruke helt pysj når han ble tre år og sluttet med bleie.

Om han går opp om natta, hjelper vi han enda på do (han er jo helt i svime) og da sitter han på do. Klønete med hel pysj da.

Skrevet

Har aldri sett hel pysj i så stor størrelse, så barna mine bruker ikke det, nei :-)

Men de er ikke oppe og tisser om natta noen av dem, så det hadde sikkert fungert helt fint med hel pysj.

Skrevet

Ja det synes jeg også, var derfor jeg lurte på hvordan folk løser det om de bruker hel pysj til så store barn :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...