tuppa prøvd lenge Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 er vel på en måte ny her..for noen måneder siden var jeg inne på mannen ikke klar og hang der men så skjedde det noe med dataen som gjorde at jeg ikke fikk vært her og jeg fant ut at det var litt godt å få alle de babygreiene på hylla for det hjelper jo ikke akkurat å sitte her å se den ene etter den andre bli gravid:)hehe men nå er jeg klar for å være her igjen tror jeg:)hehe jeg hører vel egentlig til her tror jeg for samboer vil ha snart...alt kan skje fra november og utover vinteren og våren for å si det sånn:)er ikke noe fast tidspunkt men det er nok ikke så veldig lenge igjen håper jeg:) er nok ikke sikker eg er å ses her hver dag men hvis det dukker opp noen svar fra fra meg så...ja da veit dere at det er meg:)hehe uff...ble langt dette:) og til alle dere som jeg snakket med på mannen ikke klar som har blitt gravide;gratulerer!
DolphinGirl Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Velkommen velkommen! ;-) Koselig at samboeren din begynner å bli klar da. Må være frustrerende hvis du selv er superklar og ikke har en mann som også er det! Min mann maser hver dag, så her er det omvendt, men jeg blir mer og mer klar jeg også ;-) Lykke til uansett.
Venter på 3_de spire Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Velkommen!! Så bra at mannen din nærmer seg klar da!! Lykke til!!
tuppa prøvd lenge Skrevet 5. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2007 takk takk:) samboer har vel vært klar egentlig men han er en smule mer fornuftig enn meg:)hehe han har hatt lyst til å få den jobben han alltid har drømt om først og at jeg skal bli ferdig utdanna først!i allefall rekke å bli ferdig før en baby kommer:)den jobben har han fått og jeg er ferdig til sommeren så det er ikke lenge igjen:) gleder meg som en liten unge til å begynne å prøve!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå