♡ Jersey ♡ Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Jeg leter og leter etter en stellekommode til badet, men finner ingen jeg synes passer. Har blitt anbefalt å ha en hvor babyen ligger i dybden , ikke i bredden, slik at du steller den fra fotenden og kan gå på hver side av babyen om nødvendig. Men de er ganske dype!! Også vil jeg jo ha en som er koselig, hvit, litt "for-seg-gjordt". Vært på babyshop, fru lyng, skeidar, ikea....men finner liksom ikke IT!!!!! Noen tips til bra leverandører eller butikker???
Gjest Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Vi har alltid stelt fra siden vi. Det er sikkert fordeler og ulemper ved det meste. Har opplevd at babyen har bæsja mens den har ligget på stellebordet, og da skal jeg hilse og si at det var bra at vi stod på siden, for bæsjen fløy et par meter bortover veggen*ler* Beklager, men har ikke tips ;o)
♡ Jersey ♡ Skrevet 4. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2007 he he... Skjønner! Bra poeng! Ja, mange bedrevitere som mener mye rart, så jeg bør kanskje begynne å se litt på de vanlige, fra siden altså! Der er det jo mye mer å velge i! har også blitt fortalt at det er hjul på dem for at man skal snu det ut fra veggen når man steller... Puh, høres da veldig tungvint ut! Tror jeg skal ta meg en ny runde :-) (...og se opp for bæsj, he he)
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Kjøpte en Hemnes (tror jeg ) kommode på Ikea som har passe høyde håper jeg. Er en helt vanlig kommode, som jeg har lagt stellematte på toppen av.
"gullet" Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 vi har stellebord til badekar, den har balje under som vi kan trekke ut.. hadde det med nr to også(venter nå nr 3) kjempefornøyd med den, på den ligger babyen m føttene mot deg, denne kjøpte jeg brukt, men jeg har sett de på Bebito og så tror jeg at jeg har sett de på barnas beste...
God gammel aargang - født Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Barnevognhuset Rudo har kommoder med badebalje og stellebord på toppen. Balja kan tas ut når du ikke behøver den lenger, slik at møbelet kan brukes som vanlig kommode. Finnes i hvitt og natur - mener jeg å huske. Rudo har i hvert fall butikker i Oslo og omegn, men de har også nettbutikk: www.rudo.no.
*Vetlis* Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Gå på finn og kjøp en sånn IKEA kommode Leksvik eller Diktad, husker ikke helt hva den heter? Den er suveren! Kan brukes som bokhylle senere.... Du har bleier, kremer etc. over på hyllene, du kan stelle fra fotenden og når babyer blir stor nok til å stå kan den gjøøre det også, samtidig som den holder seg i hyllene :-) Har hatt samme problem som deg.... Finner ikke det perfekte stellebordet... Så ender nok opp med den igjen. Den er ikke i salg lenger, så må kjøpes brukt. Jeg hadde balje i dusjen sist. Gikk kjempe fint det. Enklere enn balje i kommoden liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå