Gå til innhold

Hvordan går det med planleggingen goguttkatten????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er vi i full gang med planlegging av storfeiringen på lørdag.

Gaver er kjøpt inn, Måka har fått nytt pentøy, for han har klart å vokse ut av absolutt alt i kommoden (Det gjør ønskelisten ganske så enkel..... *smiler*)

Invitasjoner til det store 1 årskalaset er sendt ut og besvart, kakene er i planleggingsfasen, likeså den andre maten som skal serveres, og jeg har pusset tre vinduer, som er max av det ekstra jeg orker å drive med.

(vinduene hadde deilige fingermerker, hundenese og pote avtrykk og fotballavstøpning...Noe phantom-mannen mente bare viste at ungene og bikkja lever et aktivt og innholdsrikt liv....og dermed kunne regnes som pynt til den store festen....)

Håper du gjør som meg og ikke stresser for ille... Det viktigste er vel at alle har det fint? Mammaene inkludert!!! Det er jo en merkedag for oss også, som har født disse små menneskene for snart nøyaktig et år siden.

Håper dagen deres blir fin, og at selv om dere bærer den lille englegutten deres i hjertene deres og savnet og kjærligheten til ham lever sterkt, håper jeg at Turboguttens store dag lar dere kjenne på takknemligheten også.

Jeg lover deg at her tenkes det på deg og dine veldig om dagen. Dere er liksom med oss ofte i hverdagen rett og slett fordi det føles så nært pga fødselstidspunktene.

Største klemmen går til deg!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei =)

neida,jeg stresser ikke ser du.her i gården har jeg slutta med det etter div smeller.(les,pølsefest,korps ala dritgrei) =0)

vi inviterer ingen vi,kun storesøss og sambo.di kommer hvis di vil.for i denne svigerfamilien min er det alltid så travelt bestandig.di vet datoen,og kommer hvis di ønsker det.hvis ikke,så misser di noe stort.sånn er det.min fam bor i nord og sør,så di kommer ikke.er for langt.men gaver er kommet da =)

gogutten er turbo.nå mestrer han ganske mye,og jeg ser at jeg har glemt hvor travelt det er med en nyskjerrig spire som oser rundt,hehe.

han reiser seg helt opp,å går etter ting når han kan holde seg.blåflekker og kuler er daglig dags =) å han prøver å krabbe på knærne,men gulvet er for glatt ;o) åler desto fortere....

i mårra er kristians dag.å da skal vi bake kake,å nyte den.

blir rart,og trist.men med å markere dagen,så håper jeg at det også blir litt stas.

i dag håper jeg å få handla inn...hehe,jepp,sent ute...bombe....=)

pakker skal kjøpes,og jeg aner ikke hva ennå.er helt tom for ideer jeg.

men vet hvilken kake da =)

huset skulle vel vært vaska skikkelig.men jeg tar det verste i kveld,så får resten være.har man unger og dyr,så kan man ikke holde det heeeelt prikkfritt.ivertfall ikke jeg ;o)

er rart å tenke på at det snart er 1 år siden disse små kom til verden.

jeg følte meg beklemt der på føden,hehe...kom inn med vannavgang,men ble omtalt som bestemora!!!! hadde skjedd en gang før at mor og datter fikk nesten samtidig..mitt første møte med mormors drøm ble,liggene på fødestua i senga.skal si deg det var rart.

så det aller første bildet av oss sammen ble tatt der =) jeg med mage,og kristian i armene.

jeg syns det er morro å tenke på.for jeg var jo "sensasjon"!! hohoho =)

håper dere feirer måka med stort kalas.vi skal feire vår smurf med ballonger,kaker,brus,kanskje hatter,(for tvillingene mener det) å han skal få merke en annerledes dag ja =)

han er så god,den gutten.å jeg kjenner at jeg er livredd for å miste flere.men,som legen sa,slike ting rammer ingen to ganger.selv om jeg vet annet,så skal jeg tro på det.

kos deg med planlegginga.husk å server prinsen det han aller helst vil ha."is,is,brus,og mere is" hehe

klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...