Silje *trebarnsmamma* Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Stressa litt med å få sønnen i seng, siden han er en mester i å drøye ut tiden. Fylte en stor skål med druer, fixa meg en kopp te og skulle sette meg ned å slappe av foran TV'n å se det nye jordmor-programmet på NRK1.... Meeeeen, så slår realiteten meg som lyn fra klar himmel!!! Det er jo tirsdag i dag! TIRSDAG!! Sånn blir det når alle dagene er like og går over i hverandre.... Dessuten så tror jeg graviditeten min kan linkes til senilitet og demens. Er såååå distre!! Jaja, druene var gode da :-))
Firkløvern Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Godt å høre at det er flere enn jeg som er rammet av førammetåka...:-) Husk å se på i morgen da!
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Gjorde det samme, skar opp litt frukt og gledet meg. Kom på at det var tirsdag, og satte på "so you think you can dance" i stedet. Gleder meg til å få trent litt dans igjen. Har store planer om å starte med dans igjen etter graviditeten.
Gjest Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Jeg har flere ganger idag lurt på om det var mandag eller tirsdag.. det verste er at sånn hadde jeg det forrige tirsdag.. trudde det var mandag da også. tida går så fort, også er dagene like ja, som du sier hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå