Gjest Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 ca 1,5 år?? Begynt med pysj igjen nå,når nettene er kalde igjen.Men jammen er han vokst i sommer ja,Begynner åbli små.Usikker på om jeg skal bare kjøpe 2 delt denne gangen...
It's all about me Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 16 mnd, og jeg foretrekker fremdeles hel pysj med føtter. Og er det glidlås på også er det helt toppers.
Gjest Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 jeg tror jeg ville brukt hel... enklere å holde kroppen varm liker jeg å tro. hehe
Gjest Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Vi har brukt hel Janus ullpysj helt frem til nå som han har sluttet med bleie. (3 år) Synes det er greit å slippe at genseren klumper seg på ryggen, og magen ligger bar så lenge som mulig.
rødt&blått Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Vi har begge deler, men foretrkker hel pysj. Da slipper vi "glippen" imellom. Nå må vi vel uansett kjøpe sovepose pga. at hun blir kald etter å ha sparket av seg dyna, så da holder det med body...
Gjest Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Her er gullet 2 år og 4 mnd og bruker kun hel pysj. Pysj med fot har vi aldri likt, så det er kun hel pysj uten fot som gjelder, da vokser ikke barnet så fort utav pysjene heller.
Twintipp og himmelblå Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Bruker 2 delt her. Da kan jeg bare ta av buksa om det blir for varmt... Dessuten kan du bare ha på genseren eller supplere med pysjbuksa og t. skjorte f.eks. Mye greiere synes jeg:-)
Gjest_1001 Skrevet 4. september 2007 #9 Skrevet 4. september 2007 En blanding, og gjerne med body under slik at han ikke blir kald... han sover så og si uten dyne ca 99% av natten..
Bellanotte Skrevet 4. september 2007 #10 Skrevet 4. september 2007 Jeg bruker kun to delt pysj. Og min er også 1,5 år.
Gjest Skrevet 4. september 2007 #12 Skrevet 4. september 2007 Hel til en så liten. Begynte med todelt når de var ca 2 år :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå