Gå til innhold

er så lei alle som hater biomor!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

begynt i ny klasse nå, og selvfølgelig mange som har mann med barn fra før. de fleste er ca på min alder, rundt 25. og ALLE snakker så stygt om moren til ste barna sine! hvordan hun prøver å få mest mulig penger ut av far, at hun stiller urimelige krav, at hun sender ungen dit med skittene klær osvosv. handler dette om sjalusi? noe mannen deres har med en annen dame, og at de aldri kan ta over den rollen?? eller hva er det? lurer faktisk veldig jeg, da jeg selv er alenemor, og prøver og ha ett ok forhold til barnefar, men føler at den nye dama hans misliker meg sterkt allerede. jeg er ikke ute etter å bli bestevennen hennes, men er jo fint om vi kunne sagt hei på en normal måte foran barnet. selvflgelig vil jeg at faren skal bidra økonomisk med å betale barnebidrag, det er ikke gratis og ha ett barn, prøver og gi og ta når det gjelder samvær, ikke alltid at alle får ønskene sine oppfylt, men det handler jo om barnets beste (nei, jeg sender ikke min febersyke sønn til deg en kveld fordi det ville vært stas for dere å hatt han der i bursdagen til tante eller hva som helst) og etter barnehagen fredags ettermiddag er det mulig han kom med flekkete bukse, men har pakket tre nye i kofferten hans, så slapp av. jeg prøver så godt jeg kan, og synes faktisk synd på alle de biomødrene jeg hører om i klassen, med stemødre som har piggene ute uansett hva som skjer. dere har faktisk velgt en mann med barn og alt som følger med! (her skrev jeg VALGT, dere er fri til å gå når som helst, og er det så forbanna forferdelig, så drit i det da vel!!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får trøste deg med at det nok er gjensidig :-)

Skrevet

du får spørre luten, hun har doktorgrad overfor hevngjerrige og sjalu kvinns. hun tar dessuten knulleoppdrag!

Skrevet

Jeg er så evinnerlig glad for stemora til datteren min jeg.Hun kunne ikke ha fått en bedre stemor og vi har et veldig godt forhold til hverandre. Hvis en konflikt brygger seg opp mellom oss som foreldre holder hun seg i bakgrunnen og lar oss ordne opp oss imellom. Slik er minn mann også.

Jeg vet at hun har et like allright forhold til meg hun også. Hun var faktisk legen min under fødselen til min minste datter, og den som endelig skjønte at noe var galt og beordret keisersnitt.Jeg stolte 100% på henne og hun har virkelig tatt vår datter til seg som sin egen.

Hver gang jeg hører om slike vanskelige forhold mellom exer er jeg dypt takknemmelig for stemoren til datteren min.

Takk ***** for at du er en flott stemor!! o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...