Gå til innhold

MIn snart 7mnd gamle gutt er en spinnvill sprellemann!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han ligger ikke rolig 1 minutt!!

Han åler seg rundt nå da, står på knærne og svaier, spinner rundt og rundt, slår og hamrer med leker og lager høøøyeee lyder!!!

Har jeg han i bæremeis hyler han av fryd og hopper opp og ned. Og gi han grøt har blitt et mareritt de siste dagene for det har han ikke tid til!!

Var på en litt forsinket 6 mnd kontroll idag og alle de andre ungene lå stille og rolig på magen og lekte, men turbon min dro seg rundt og tok lekene fra de andre,beit de i føttene og full pakke!!!

Jeg blir helt svett av han!!!

heldigvis har han begynt å sove 2 lange lurer på dagen, han legger seg lett og sover godt 90% av nettene.... Våkner for mat da men sover fra 19.30 til 7 !!!

Men jeg blir sliten ; )))) På en positiv måte!!

Hvordan er deres bebiser på samme alder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hu veslefrøkna mi er oxo sånn :) helt propell!! hu greier ikke å ligge rolig å slappe av når hu får kveldsflaska heller hu...ligger bare å vrir seg og skal se på alt som er, flirer og ler :) men dt som er så rart med henne, er at samme hvor spinnvill hu er når hu får kveldsflaska, så er det som å slå av en bryter når hu blir lagt i senga, da vrir hun seg over på sida,tar tak i kosekluten og bamsen og sovner momentant. Men det er om kvelden da, på dagtid har hu ikke bestandig tid til å sove no særlig.

Blir rimelig utmatta av henne til tider, men på en god måte. Tegn på at de er friske og raske det :)

Skrevet

Gutten min får også flaske på kvelden for han klarer kun å slappe av ved puppen på natta og et par ganger på dagen... Da ligger han i senga og spreller mens han drikker... Såvplutselig vrir han seg rundt og sovner.... Ikke rart de er trøtte etter slike dager de har tydeligvis : )

Skrevet

Lille tulla på snart 8 månder er likedan, og har alltid vært slik. Ikke snakk om å ligge stille å kose nei. Her er det full fart fra hun våkner på morgenen til hun legges på kvelden, avbrutt på to små lurer på en halv time av gangen.

Og jeg som trodde at jenter skulle være roligere enn gutter.

Kryper rundt over alt ja og roter he he

Skrevet

hehehe det er ikke det minste rart :) kjenner sjøl oxo at jeg er klar for å sove tidlig på kvelden ja :) enda det ikke er jeg som spreller og er helt elektrisk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...