Gå til innhold

Sånn helt ærlig jenter, hvor god selvtillit har dere?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

tør bare være anonym nå...

Liker dere kroppen deres?

Tør dere si i fra hvis noe plager deg?

Generelt er du fornøyd med livet?

Jeg er ikke redd for å si meningene mine eller si i fra om ting...men vet ikke om jeg er så lykkelig...føler liksom ikke har noen mål i livet...:-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har til tider veldig dårlig selvtillit. Synes jeg har et ulidelig kjedelig utseende, og for mange kilo på kroppen. Sier lett ifra hvis det er noe som plager meg, men enkelte personer vet jeg det ikke er vits i å si noe til..

Kan ofte bli veldig krass og antar litt for ofte at ting er ment i mer negativ retniong enn det virkelig er..Desverre..

Er egentlig fornøyd med livet. Har det kjempeflott, men selvtilliten legger en liten demper. Vet heldigvis innerst inne at jeg har vært heldig med livet, og har kommet meg fradårlig forhold, eksperimentering og festing + depresjon. Har ikke noe ønske om karriære, men har alltid ønsket meg en familie som jeg nå har fått.. En fantastisk en!

I bunn og grunn tror jeg alle kvinner og mange menn har en tendens til å rakke ned på seg selv. Skulle ønske jeg kunne se meg selv gjennom andres øyne for en dag, men det er jo selvfølgelig umulig..

Skrevet

Det har gått veldig opp og ned dette, mest oppover egentlig de siste årene :-) Det å få barn har gjort meg mye tryggere på meg selv og mindre selvsentrert. Det er liksom ikke så farlig lenger om jeg ikke ser "perfekt" ut (altså, det har jeg nå aldri gjort da, men før kunne jeg føle at en hel kveld ble ødelagt av f.eks en kvise og følte alle synes jeg var så stygg bare pga den osv), jeg klarer å vite at det handler ikke så mye om hvordan jeg ser ut, men hvordan jeg ter meg. Dog jeg liker fortsatt og se ordentlig ut da, kler meg i klær som passer meg, sminker meg osv. Det som må til for å få meg til å føle meg vel, men nå er det mye mer for min egen del enn før. Vanskelig å forklare. Og jeg tør i større og større grad både i gi beskjed om noe plager meg, og å stå for det jeg mener. Jeg tør at folk kan bli sint på meg og kanskje misslike meg, det klarte jeg ikke før, jeg ville at alle skulle like meg og var nok derfor alt for snill og snudde kappen for mye etter vinden. Tror jeg har relativt god selvfølelse og selvtillit nå, men ikke slik at det er overdrevent heller, liker fortsatt å få andres meninger om ting for å få inn flere synspunkt jeg ikke ser selv osv. Og jeg er ganske fornøyd med livet, vil bare bli ferdig med utdannelsen, få jobb og at minsten skal bli litt større og sove litt bedre, hehe... Men jeg har hatt perioder hvor jeg synes alt var fælt og beksvart, som da eldstemann ble født, da var jeg langt, langt nede!

Skrevet

jeg er egentlig veldig lykkelig, har fått det jeg lenge har drømt om, hus, barn, giftet meg med en fantastisk mann.

men jeg sliter med selvtilliten, jeg er overvektig og klarer ikke å gå ned i vekt. synes ikke at jeg er pen. vet ikke hvordan jeg skal kle meg da ingenting sitter pent på meg. synes alltid at alle andre ser bedre ut enn meg og at jeg skiller meg ut på en negativ måte. føler meg ofte usikker, men er ganske flink til å skjule det.er egentlig ganske sosial og skravlete, men usikker inne i meg.

Skrevet

Sliter med dårlig selvtillit og mindreverdsfølelse. Vet ikke hvorfor, men har hatt det sånn hele livet.

Hater å bli tatt bilder av, og greier nesten ikke se bilder av meg selv. Ble helt nedbrutt etter å ha sett det som ble filmet i dåpen. Visste at jeg ikke ser ut, men ikke at jeg ser SÅ grusom ut..

Skrevet

er generelt fornøyd med livet, men kroppen sliter jeg litt med..

selvtilliten er ikke akkurat super, etter mange år med daglig mobbing og terror.. er ikke alltid like flinj til å si min mening, men er blitt mye bedre takket være min herlige samboer :)

selvtilliten har han også klart å bedre litt :)

Skrevet

Opplever at jeg har god selvtillit ja og har et rikt og godt liv, særlig etter at lillemann kom til verden :-) Kroppen min er jeg imidlertid IKKE fornøyd medakkurat nå men det tærer faktisk ikke på selvtilliten min.

Selvsagt har jeg også mine dager som ikke er like gode men de er sjeldne nå etterhvert. Hadde mer av det tidligere i livet.

Skrevet

dårlig selvtillit, mindreverdighetsfølelse, total sosial fobi, osv.. pga oppvekst... barnet jeg har fått har hjulpet litt, men sliter ennå.. har mål for livet, men vet ikke når det blir oppfylt..

Skrevet

ja jeg liker kroppen min, selv om magen er noget løs nå og jeg har en del kilo ekstra etter svangerskapet føler jeg meg kjempefin, føler at jeg stråler etter at jeg ble mamma:)

jeg sier alltid fra når noe plager meg og har til tider veldig sterke meninger:)

er generelt fornøyd med livet mitt, har aldri før hatt det så bra som jeg har det nå:)

Skrevet

Den er ikke noe særlig. Det er en av årsakene til at kranglingen mellom min samboer er blitt oftere. Jeg er blitt sjalu, enda det er noe jeg ikke har vært plaget med før! Sliter veldig...Men er åpen om det og samboeren skal hjelpe meg så godt han kan..

Skrevet

Jeg har veldig god selvtillit.. både fysisk og psykisk..

Klarer alle mål jeg setter meg. Ingenting er for stort eller vanskelig.

Jeg er fornøyd med meg selv utseendemessig, men jeg ser jo at magen har blitt en smule slappere..

Alt i alt - absolutt fornøyd, men ikke bedre enn noen andre :))

Skrevet

jeg er vel fornøyd med kroppen, og har blitt litt flinkere til å si ifra hvis det er noe jeg ikke liker. må jo også si at livet mitt har blitt mye rikere etter jeg fikk jenta mi for 2,5 mnd siden, men jeg er sliten om dagen! og det tærer psykisk når jeg ikke får gjort så mye i hjemme heller. føler jeg har tusen oppgaver som skulle vært gjort, men når jenta endelig sover, er det godt å få slappet av litt!

Skrevet

Det varierer...jobber med saken.

Mål i livet har jeg; skape en god trygg familie og få bruke evnene mine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...