Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Om man liker litt funky musikk og har kledd seg i trash-stil?
KaMa Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Opera i helgene, muligens? Ellers er Pingvinen fin om man har lyst på popcorn eller nattmat.. Jeg er blitt så gammel at jeg egentlig bare har lyst å prate når jeg går ut. Om du når den alderen noen gang, så kan jeg tipse deg rikelig.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 4. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2007 Hmm..operaen var aldri min greie.. Hva er Pingvinen?
KaMa Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Brun pub/bar med fretex møbler. Litt for hippt, i form av at det er alltid folk der og til tider for mye folk. Ligger i Vaskerelven. Om du har lyst å prøve deg på et litt mer sortkledd og rocka sted, så ligger Inside rett ned smuget, som går langs Pingvinen. Har du dårlig råd, ligger Hectors Hybel i kjelleren. (Ikke akkurat min type plass, men, men..) Opera er heller ikke min greie, men de som liker å svinge seg i valsen påstår at det er bra dansemusikk der.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 4. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2007 Hjelper ikke når stedet er sardinfylt med idioter som ikke skjønner at det ikke er plass til dem.
KaMa Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Har du lyst å gå et sted uten folk? Jeg har noen forslag der også, men da må du skyte en hvit pil etter dansing på bordene. Og hvem kaller du idioter? Klokken sent på natt skjønner jeg slett ikke at det ikke er plass til meg, men jeg liker å kalle det positiv innstilling. Ellers hjelper det å ikke gå ut i helgene, men ukedagene..
♥BergensJente m/ Keiser♥ Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Ricks har det meste for de fleste.. Så det er min favoritt..=o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå