Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Selv bruker vi bare langermet body. Er jo varmt og godt inne i leiligheten hele høsten og vinteren. Når vi går ut får han på seg ulldress ol. og skal ligge godt og varmt i dunpose og ullteppe. Bare moren min som sa at det var helt unormalt å ikke ha strømpebukse under sparkebukse på de små.......jeg mente da det motsatte. blir jo både varmt og ubehagelig med 2 lag inne i leiligheten...
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Bruker aldri strømpebukse under en sparkebukse....har varm baby og skal vi ut bruker vi jo fleezedress og saueskinnsull etc (til vinteren altså) Har det varmt og godt i huset om høsten og vinteren. Veldig varmt inne i følge sambisen min....hehe
Makka Pakka Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Brukte bare en langerma body under sparkebuksa her også for ellers så det det for varmt for gutten min.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 bruker bare body under sparkebukser. Kanskje en jakke til, men ikke størmpebukse. Får jo være måte på hvor mye de små skal ha på...
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Har man strømpebukse under sparkebukser da? Ikke hørt om det før....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå