Karoline's*mamma Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Hjelpe meg, her sit eg og sipper til hotel cæsar!! Stakkars Vilde... ...snakk om å leve seg inn i serien!!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Ja, kjente meg utrolig godt igjen fra begynnelsen jeg, fra hun kom hjem me han.. Og det er sååå deilig å få den kontakten man ikke trodde man hadde me barnet sitt. Noen som vet når ungen skal få navn?
rødt&blått Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Me too! Tror dette berører de fleste mamma'er.. Er ihvertfall lett å sette seg inn i Vildes situasjon....
Gjest Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Er ganske rørende med Vilde og denne vanskelige morsrollen, da. Og den herlige lille ungen ;-) Heldigvis får Benedicte henne inn på rette veier... De kaller jo han Dag-Eilev da.. Men aner ikke når han får navn. Tror det blir Kristoffer
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Kanskje litt ekstra for meg i og me at jeg bor hjemme, og er alene. Ikke lett faktisk og kommer aldri til å gjøre det igjen, når jeg først har flyttet ut herfra om en uke!
Gjest Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Leste et sted at han skulle hete Gjert (etter Gjertrud..) Vet ikke om det stemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå