Gå til innhold

Jeg spurte helsesøsteren litt om vaksinering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sendte henne en e-post hvor jeg ville ha svar på to ganske enkle spørsmål (av ja/nei-typen), så svarer hun med å sende meg en link til en nettside (underforstått: "Finn ut av det selv.").

Er ikke det å gjøre seg overflødig?

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Jo, men i tillegg er det en del andre ting - hersketeknikk og ansvarsfraskrivelse, blant annet.

Skrevet

Forøvrig - ingen fyr på Lillejonas lenger? Mekka brannslukking?

Skrevet

spent på hvilke sp.mål du sendte jeg.

hva skjedde? fikk du orden på brannslukningsapparatet?

Skrevet

Alt jeg spurte om var om det var påvist effekt ved vaksinering og om det var avkreftet evt. uheldige bivirkninger. Det var ikke populært, og siden har ingen villet snakke med meg mer. Jeg tror ikke de er så mye på Kranglesiden for å si det sånn.

Skrevet

Dei teiar meg i hel, bind to? Går gjerne sånn, hehe.

Skrevet

Og sånn...

Skrevet

Står jo lengre oppe da.. spørsmålene.

De kan ikke svare på noe de ikke vet et døyt om =)

Skrevet

Jeg aner ikke hva de vet, men om de vet at de ikke vet, så bør det være et enkelt spørsmål å svare på.

Ideelt sett burde både leger og helsesøstre si: "Vi aner ikke hva det er vi pusher på deg, men vi ville være endeløst takknemlige om du ville stille deg disponibel så vi kan finne det ut."

Så langt jeg vet er det ulovlig å utføre forsøk på folk uten at de gir sitt informerte samtykke. Snikforskning :-)

Skrevet

eh, isåfall må du putte brillene lengre opp på nesen din og sjekke tidspunktene på innleggene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...