Gå til innhold

Feber og påkledning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt grønn på dette...

Vet jo at det ofte er når man har mye feber at man begynner å fryse. Men kler dere barna annerledes når de har feber?

Jenten min har mellom 38-39 i feber og ble lagt i pysj og dyne. Tror det blir for varmt..eller kaldt?

Hun spenner sm regel av seg dynen...1 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viktig å iKKE ha mye klær på hvis babyen har feber...de svetter jo som bare det. Gutten min har hatt feber nå i forrige uke. Da lå han kun i ullbody under helseteppe på fanget mitt. Svettet som bare det. Det er kjempeviktig å ikke pakke dem inn når de har feber......bare tenk deg selv når du har feber. Du er varm.....og da er klær det siste du ønsker å ha på.

Her gikk det kun i ullbody under helseteppe eller uten teppe. Varm som bare det.

var vi ute hadde han ullbody, ullstrømpebukse under helseteppe. Tynn lue.

Skrevet

Du bør holde ekstra øye med henne i natt. For har hun feber er hun varm, og da kan det fort bli veldig varmt med dyne. Spørs hvor kaldt/varmt dere har det på rommet. Men du kan nok oppleve at hun svetter og da må du bytte pysj. Et teppe kan være bedre enn dyna, da det ikke er fullt så lett å sparke dette av seg. Men hold øye med henne. Det er så lett at babyer blir overopphetet, og en febersyk baby skal man holde ekstra øye med. Men sier som anonym over, ikke pakk inn....babyen din er nok kok varm som det er.

Lykke til...ikke moro når de små er syke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...