Kvitrebekk Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Noen som kan anbefale hotell sentralt i Gøteborg for feiring av bryllupsdag? Noen som har brukt coop hotell-kupp?
marghald Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Jeg har ikke prøvd det, men jeg kan absolutt anbefale Gothia Towers! Ikke for dyrt, nydelig og rent - og den deiligste frokosten! Det ligger rett ved Liseberg, og du kjører nesten rett på det fra motorveien. Kun 5-10 min rusletur til byen:)
Kvitrebekk Skrevet 4. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2007 Der har vi vært tidligere. Enig at det er et flott hotell. Tenkte bare at vi skulle prøve et annet denne gang :-) Men utelukker ikke at vi havner der igjen :-)
Gjest Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Hotell Liseberg Heden synes jeg var veeeldig bra. har vært der 4-5 ganger. super frokost, og veldig billig! men det kommer sikkert litt an på hvor mye penger dere skal bruke. finnes jo mer lukseriøse steder
sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Radisson SAS! Ta med badetøy;) bestill business suite eller junior suite. Super frokost, fine rom, svømmebasseng med boblebad og sauna;)
jente08&jente2010<3 Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 jeg elsker gøteborg:) har 3 hoteller der å anbefale Gothia tower (rett over gata til liseberg) hotel opheran (veldig sentralt i forhold til kjøpesenteret der) villa allen (litt mindre lukseriøst,men boblebad på endel av rommene) fine hoteller alle sammen:)
smågodt prinsessa Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Elite Plaza... knalll fint hotell.. knall service!! der ble babyen min unnfanga forresten:)
;);)MAYYA;);) Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 holder en knapp på elite plaza jeg å knall fint hotell..og mange av rommene har veranda som man kan nyte en flaske vin om kvelden.
;);)MAYYA;);) Skrevet 4. september 2007 #9 Skrevet 4. september 2007 så har de store romslige badekar hehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå