Gå til innhold

Til dere som skal føde på Ullevål


Baby Hilde

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har nok ikke noe valg. Så lenge alt er ok, er det over på hotellet etter fødselen. Men jeg har født på Ullevål før, og synes hotellet er et fantastisk tilbud! På barsel må du dele rom med andre. Jeg synes i hvert fall det er deilig å slippe å forholde meg til andres familiemedlemmer/besøk, hemorroider, tårer osv. Mulig jeg er sær altså, men jeg synes det er deilig å være i fred sammen med mine de første dagene :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde man kunne velge jeg, men da kan man tydeligvis ikke det. Flott for meg fordi da kan samboeren min være der også. Jeg har jo ikke peiling på noen ting som har med barn å gjøre så da kan det være fint med litt støtte og hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare skyte inn at det er mye proff hjelp å få på barsel. Det er faktisk ganske mange som må på barsel før de kan komme på hotellet også, så man bør ikke ta noe for gitt, da risikerer man bare å bli skuffet.

Jeg måtte et døgn på barsel pga tidlig vannavgang og fare for infeksjon i etterkant av fødsel, samt relativt stort blodtap med fare for svimmelhet etter fødsel på toppen av en tøff fødsel som gjorde at jeg ikke selv kunne gå rett etterpå. Etter et døgn på barsel ble jeg overflyttet til hotellet. Mye roligere og mer privat, men også mye mindre hjelp.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...