Gå til innhold

Er det mange som er over termin??


Baby Hilde

Anbefalte innlegg

Nå er jeg en dag over termin, hadde termin i går..... Jeg blir jo selvfølgelig gal av å vente, vet ikke om jeg orker mer jeg :-) Må vel pent nødt det, men... Nå er det sånn at jeg tenker, hmmmmm er det noe jeg kan si slik at de setter det i gang??? Tips noen?? Jeg er åpen for alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 4 dager over i dag, men har nok dårlig med tips ja :-). Skal til jordmor i dag, litt redd for at hun skal kjenne på magen og si at nei dette tar nok enda mange dager. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

puuhh.. jeg er 11 dgr over termin i dag. har dessverre ingen gode tips.. har prøvd det meste selv, ingenting som funker for meg iallefall ;o)

hun har det nok så bra inni magen at ingenting kan lokke henne ut før hun er klar selv..

men snart er det vår tur også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vel snart vår tur... I hvert fall din.. Om du er 11 dager over så er det ikke lenge igjen.Så dumt med denne dato`n, man blir så opphengt i den!!! Håper min kommer snart, men det virker ikke slik. Han koser seg med Solo og smågodt, så han kommer nok ikke på en stund... Kanskje jeg bare skal begynne å spise salat, kanskje han kommer da!! Får litt dårlig humor av dette her............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter......kjedelig og gå over, spesielt når man leser om alle de små som sniker seg ut før termin. Min lille gutt har ikke noe hastverk. Jeg er ikke SÅ mye over termin, da.......bare 3 dager i dag, men han skal komme ut i morgen, det har jeg bestemt meg for (pluss vedda penger om det med kjæresten). Synes jo det er veldig kjedelig og måtte gå over, men vil bare ikke komme i den situasjon at han er så over tiden at jeg må bli satt i gang, for det er visst helt forferdelig vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5 dager over. Går nå bare å venter og lengter. Prøver å fylle dagene, men er nå så sliten at det sier seg selv. Jordmor mener babyen kommer nå denne uka, men skal nå se det selv først. Er forbredt på ennå ei uke vaggende rundt. Blir litt utpsyka av termindatoen. Lei alle spørsmålene om det har skjedd noe ,om jeg har det bra og går du sånn ennå........ Joda, jeg har det bra. Egentlig i veldig god form, men veldig lei.....Tror ikke folk tenker bestandig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg er nå 10 dager over termin.

Vanvittig kjedelig å gå sånn....... har ingen gode tips til å få fødselen i gang. Har prøvd ALT føler jeg. Begynner også å bli lei av alle telefonene om det har skjedd noe, og om jeg har det bra..... Kan egentlig ikke klage, for jeg er utrolig frisk og rask. Men det er psykisk ganske tungt når alle går og maser. Har faktisk slutta å ta telefonen nå. Vil bare få han UT! Håper dere slipper å gå så lenge over termin....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortsatt ikke født jeg... Uff, enda en dag. Men det strammer veldig fælt i magen i dag, så kanskje det skjer noe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som vi har gått over midnatt er jeg på 4.dag over tiden...Kjenner jeg begynner å bli rimelig klar for at det virkelig skal skje noe her nå altså!

Meeen lillegutt lar vente på seg gett...

La oss krysser fingre og tær for at noe skjer snart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 1 dag over termin og ganske desperat etter historier om kvinner som har fått beskjed om at de sannsynligvis går til igangsettingsfristen, men akutt født likevel. he he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin i dag, så om en time er jeg også på overtid. Sist fødte jeg 14 uker før, så hadde trodd det samme skulle skje denne gangen. Men jeg tok altså feil. Skjønner nå hvor heldig jeg var sist som slapp all denne ventinga..

 

Det viktigste er jo uansett at de kommer ut sunne og friske! Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

jeg er nå en uke over termin som var 2. september..

 

Man kan vel si at jeg begynner å bli veldig lei!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt ingen ting her... 6 dager nå!! Stakar samboeren min, han kommer til å bli gal av å vente sammen med meg.. Hormonene er ikke akkurat under kontroll..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To dager over her. Storebror kom dagen før termin, og nå bare venter vi. Stakkars storebror enda mer enn oss andre tror jeg.... Nettene er tunge, men ellers er jeg i fin form. Men det er alle disse meldingene da, og telefonene, og ikke minst blikk og kommentarer fra alle rundt. Men det hjelper litt å tenke at det selvfølgelig er mest koselig at alle bryr seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dager over termin i dag.....og holder ikke ut lenger snart.. *sutre*

vi dør jo av spenning på hvordan den lille frøkna vår ser ut, så det er mere hardt for psyken å vente enn det er fysisk tungt..!

en nabo av meg fortalte meg at hun ble anbefalt å vaske tak, det ville få igang fødsel.... vet ikke jeg men.....skal nå gi det en sjanse i dag;)

(funka forresten på hu...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser vi er mange over termin her. Godt å se at andre føler det på samme måte, synes også det forverrer utålmodigheta når andre også venter veldig på dine vegne...

Er 6 dager over i dag, og det er så merkelig at det føles som det er uendelig med tid før babyen kommer! Om 2 uker er vi jo alle ferdige som er noen dager over termin i dag! Tenk på det, da sitter vi her med såre underliv, og såre brystvorter og barseltårer og alt, hihi... Skal bli deilig!

 

Slapp av alle sammen, spar på kreftene, og ikke gjør alt mulig rart for å starte fødselen! Babyen kommer når kroppen er klar!

(skulle bare ønske jeg følte meg like overbevisst selv også...:-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 dager over i dag (får ikke endret nick pga Min Side problemer)...

Og har skikkelig dårlig form..

Skal på tidlig overtidskontroll på sykehuset i morgen 8 dager over termindato.

 

Datanerd - Termin +7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...