mammaen til Martine og Julie Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 http://www.barnevognguiden.no/carena/carena-sprint.html Jeg har denne sportsvognen i beige men syns hjulene er så små når jeg skal opp trapper og slikt for da slår bremsen seg på å alle taggene som skal holde bremsen fast faller av! Lurte på om det er det samme problemet på emmaljunga vognen?
Gjest Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Heisann Jeg har emmaljunga scooter og aldri vært borti det problemet. Bremsen er heller litt hard å få av og på synes nå jeg.
palia Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 har scooteren og er kjempe fornøyd med den!! syntes det ser ut som hjulene er mye kraftigere enn på den carenaen, men har bare sett den på bilde så kan ikke si noe om det. men bremsen har aldri slått seg på med scooteren i trapper og lignende.
Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Vi har hatt Scooter vogna i halvannet år nå, og jeg elsker den!! Den er helt topp etter min mening :-)
mammaen til Martine og Julie Skrevet 4. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2007 Tusen takk for det!!!Syns de ser litt like ut i fasong derfor tenkte jeg at jeg skulle spørre! Skal ønske litt penger fra oldemødre å legge i litt selv!Er det samme prris på de forskjellige fargene?
palia Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 ja der jeg kjøpte den kostet den ihvertfall det samme uansett farge
Gjest Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Hva koster Scooter vogna?God plass til voksipose?
ALIICE Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Den koster vel ca 2400, med fotpose. Kan vel ikke si der er god plass i den nei. Med mindre barnet er lite, vil det bli ganske trangt, ikke i selve sittedelen, men nede ved føttene der den "bøylen" går. Innmari dumt at den ikke går an å ta bort.
Nicita73 Skrevet 4. september 2007 #9 Skrevet 4. september 2007 Jeg betalte 2200 kroner uten fotpose. Solgte den og kjøpte Carena Sprint. Mye mer fornøyd med den. Nå byttet jeg hjulene med en gang, da det kom en ulyd fra det ene dekket. Hadde en Briovogn stående og tok de. Så det med dekkene kan ikke jeg uttale meg om. Men bortsett fra det er kurven på Carena`n større, man får lagt ryggen helt ned. I det hele tatt er jeg mer fornøyd med Carena, den koster vel 1599 med fotpose.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå