gunnelisa*fikk jente 06.01.07* Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Ja, jeg gjorde det. Murringa gikk etterhvert over til sinnsyke smerter, viste seg at det var nyrebekkenbetennelse. Sier ikke dette for å skremme deg, men var jeg deg så ville jeg nevnt det på neste kontroll, i tilfelle liksom. Håper alt går bra med deg og småtten.
Helnøtt med spire:) Skrevet 4. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2007 Vel...*krmt* er ikke gravid så vidt jeg vet. Men har "murret" i de tja to siste ukene sånn opp og ned. Før var det litt vondt men nå er det ikke så vondt, men litt på en måte. Invikla. Bare jeg som funderer på hva det kan være. Føler liksom ikke jeg "feiler" noe, men har alsri godt å hatt slik murring så lenge. Pleier å kjenne samme smerte når jeg har eggløsning. Men det er jo bare en dag da:)
gunnelisa*fikk jente 06.01.07* Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 oooops...gikk bare ut i fra at du var gravid siden du spurte på den måten...sorry :/
Helnøtt med spire:) Skrevet 4. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2007 Hehe...Ja kan forstå det:) Min feil! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå