Två små trollungar Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Får bare håpe hun lar være å bite meg...
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Hurra, gratulerer til store lille Amanda! Hun biter nok ikke om hun vet hva hun har å miste ;-)
Millapril Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Neimen så gøy da! Moro med første tann. Legg ut bilde om du klarer å få tatt ett av den! Lykke til med bitingen, det går sikkert kjempebra!
Bellen^2 Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Hurra for Amanda! Gratulerer med første tann:)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Gratulerer så mye med første tannen :-) Camilla har jo nå vært utstyrt med hele to tenner i noen dager (sikkert lenger men jeg fulgte ikke godt nok med hehe), men hun har til nå ikke gjort noen forsøk på å bite....heldigvis!! Bank i bordet ;-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Gratulerer. Vi vil også ha tenner!! Hjørnetennene bruker sin tid her. Men den ene er snart ute ser det ut til. Men det har jeg jo sagt i 2 1/2 måned, he he..
smurfen :o) Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Hipp hipp hurra for Amanda! Kjekt å få den første tannen.
Solstråle72 Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Gratulerer til Amanda med første tannen! Håper hun ikke biter deg nå da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå