Tally Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Vi har masse epler i år og jeg har ikke sjans til å bruke alt selv. Jeg satte derfor en stor dunk med epler i porten og skrev en lapp om at her var det gratis epler, bare forsyn dere. La oppi et par plastposer så folk skulle kunne ta så det holdt. Ser fra vinduet at folk stopper og plukker med seg en tre-fire epler.... Så nå er det neeesten tomt i dunken etter en lang dag. Jeg trodde virkelig at det kom til å gå litt fortere, men folk er visst veldig beskjedne her omkring ;-)
Bare jeg er meg :o) Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Oi så smart..........tror jemmen jeg skal gjøre det samme:o)) Men jeg er selv en ganske beskjeden person og hadde sikkert ikke turt å fylle opp *ler* Jeg sier til naboer at det bare er å ta,men sikkert værre å gå inn i hagen å plukke rett fra treet enn å ta ved porten.....Luring du:o)
Tally Skrevet 4. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2007 Rene moder Theresa i dag, he, he!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå