mammantilverdensbestebarn Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Amanda? Var på ultralyd i dag, og fikk vite at vi venter ei lita tulle:) Men vi sliter så med å bestemme oss for navn. Guttenavn var bestemt, men jentenavn er virkelig vanskelig å bestemme seg for...
Bare jeg er meg :o) Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Ok det...Men jeg ville ikke valgt det! MEN det er fordi det er jeg som er sær *ler* Liker litt spesielle navn jeg:o)
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Kjempe fint navn.. Ei venninne av meg, fikk ei datter for tre dager siden, heter Amanda
Gjest Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Litt for søtt etter min smak, men det er jo dere som skal like det =)
*Rutletutt* Skrevet 4. september 2007 #9 Skrevet 4. september 2007 Amanda er nyyydelig:o) Minner meg om en veldig god venninne jeg hadde da jeg bodde i Usa:o)
Gjest Skrevet 4. september 2007 #10 Skrevet 4. september 2007 Jeg synes det er litt jålete. Liker Aurora bedre.
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 4. september 2007 #11 Skrevet 4. september 2007 Kan jo ikke si annet enn at det er nydelig (gjett hvem som har en liten tulle som heter det?? he he..... ) gratulerer med jente i vente
Gjest Skrevet 4. september 2007 #12 Skrevet 4. september 2007 Amanda er pent :-) Men liker også litt spesielle navn som f. eks Amelia
Katja Skrevet 4. september 2007 #13 Skrevet 4. september 2007 Jeg syns Amanda er veldig fint. Ikke for sært, men heller ikke så vanlig at det ligger på navnetoppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå