Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 har en diskusjon gåendes her hjemme. hva er værst, røyke når man går gravid eller røyke når man ammer?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Synes begge deler er ille, men det må vel være verre å røyke når man går gravid eller? Hos oss får ingen røyke inne hos oss uansett om jeg går gravid eller når han kommer. Prøver å holde meg et stykke unna de som røyker og de jeg kjenner som gjør det går som regel unna meg hvis de skal røyke. Kan jo ikke kreve at de ikke får røyke så lenge de ikke er hjemme hos oss. Sporet litt av spørsmålet ditt men jeg synes iallefall at røyk ikke skal være rundt hverken ufødte eller små barn.
BabyV Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Såvidt jeg vet og tror så må det være verst å røyke når man går gravid. Er det ikke fri flyt mellom mor og barn under graviditeten? Mener jeg har hørt at når der gjelder alkohol så vil ungen få en promille av din promille når du ammer og hvis det stemmer så må det jo skje en filtreringsprosess av inntaket til mor før det når melken. Tenker at dette gjelder det samme med nikotin. Kan ikke bekrefte det jeg sier på noen som helst måte, og synes heller ikke noe om røyk og barn, men her er ihvertfall mine funderinger rundt spørsmålet ditt.
Tonje, M&A Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Vet ikke, selv om ingen av delene kan være bra. Men jeg ville jo tro at det var mens man går gravid, da får jo ungen i seg det samme som deg. Men jeg vet at når man ammer, så skal man røyke rett etter man har matet. Fytti, har jaggu lyst på en røyk nå som jeg er lei! Men har jeg klart å holde meg i alle diss månedene skal jeg nok klare å holde meg unna:) Men det er lov å drømme:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå