mamman til snupp Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Ei venninne av meg var på ultralyd i dag, hjerterytmen var for treg og ujevn, de fant ingen magesekk og det så ut som det var en cyste på hodet, hun skal videre til rikshospitalet å få sjekket mer. Men kan noen leve uten magesekk? Er det noe de kan få gjort, kan ungen bli normal? Er så glad alt var i orden med min på ul.
Gjest Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Høres ikke ut som et levedyktig foster nei - hvor trist det enn er. Det er jo nettop for å avdekke avvik man får tilbud om ul - for så å vurdere hva man gjør videre. Hun får nok nærmere info på rikshospitalet - men rart hun ikke fikk vite hvorvidt babyen kunne overleve eller ikke på vanlig ul. Skulle ihvertfall fått en pekepinne.....
Gjest Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Huff, det høres ikke bra ut... Men hun burde ha fått vite det hvis ikke fosteret er levedyktig. Vi fikk vite det før vi dro videre til riksen... Håper det er slik at de har sett feil...
Trultemora er presseklar!! Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Beklager, men det høres ikke bra ut det her nei! Magesekk kan man alltids lage en ny magesekk, men hvis ikke hjertet er bra og de har funnet en cycte på hodet, så høres det negativt ut ja!
*Vetlis* Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Et foster uten magesekk kan fint leve opp.... Er visst (muligens) bare snakk om en operasjon. Spørs jo hva som er årsaken? Ang. cysten kommer det vel ann på om den er godartet eller ikke? Str. osv. Når det gjelder magesekken spurte jeg JM om dette i sta, når jeg var til kontroll :-) Så ikke ta sorgene på forskudd :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå