♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Hvis ja.. Hvor ofte tar du milkshake? og hva spiser di til middag? eller lunsj eller noe? Jeg drikker noka til frokost, lunsj og kveld.. og sunt middag.. Nok?
murmelmamma Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 jeg spiser frukt til frokost...og en liten youghurt...spiser to skiver til lunsj...noka shake til middag og frukt eller et knekkebrød til kvelds.... jeg har holdt på i to mnd og gått ned 15 kilo...men så har jeg mye å ta av også da......
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 4. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2007 Okei.. Bare lurte.. Jeg har gått ned ganske fort på 2 uker.. det var 6 kg!! Det er ikke bra..
murmelmamma Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 nei.,...det er ikke bra å gå for fort ned...men min erfaring er at de to til tre første ukene så er det mye vann som går utav kroppen...se hva som skjer de to neste ukene du... dersom du fortsetter å gå så mye ned, så må du kanskje spise litt mer? men altså...mye vann til å begynne med...jeg måler cm....føler det gir et bedre svar en kiloene.....lykke til!
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 4. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2007 Okei takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå