Gjest Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Håper noen gidder å hjelpe meg litt! Før jeg skulle på ferie lastet jeg ned mengder med musikk, og skulle legge dette inn på iPod'en -som automatisk synkroniserer med all musikken i iTunes. Men denne gangen hadde jeg flere sanger i biblioteket enn jeg hadde plass til i Nano'en, og dermed endte jeg opp med å tømme hele iPod'en i stedet for å legge inn nytt. Dro på ferie med øredøvende stillhet i lomma Takket være koselige gnafsedyr på dataen har den nå blitt formatert etter jeg kom hjem. Dermed måtte jeg legge all musikken inn i iTunes på nytt igjen. Vet ikke om den informasjonen er relevant, men da er i hvertfall alle detaljene med. Problemet er nemlig at iTunes ikke finner iPoden min når jeg kobler den til. Den begynner automatisk å lade, så det er kontakt. Men den er ikke å finne noe sted inne på maskinen! Og under alle problemer iTunes har listet opp, begynner alle løsninger med at du må klikke på iPod-ikonet som dukker opp i oversikten til venstre når du kobler den til. Og den er f¤#%%¤¤" ikke der!!!!!!!!!!! Noen som vet hva jeg kan gjøre? Blir så glad for svar, morgentoget til sentrum er et helvete uten musikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå