Gå til innhold

iPod / iTunes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper noen gidder å hjelpe meg litt!

Før jeg skulle på ferie lastet jeg ned mengder med musikk, og skulle legge dette inn på iPod'en -som automatisk synkroniserer med all musikken i iTunes. Men denne gangen hadde jeg flere sanger i biblioteket enn jeg hadde plass til i Nano'en, og dermed endte jeg opp med å tømme hele iPod'en i stedet for å legge inn nytt. Dro på ferie med øredøvende stillhet i lomma :)

Takket være koselige gnafsedyr på dataen har den nå blitt formatert etter jeg kom hjem. Dermed måtte jeg legge all musikken inn i iTunes på nytt igjen.

Vet ikke om den informasjonen er relevant, men da er i hvertfall alle detaljene med. Problemet er nemlig at iTunes ikke finner iPoden min når jeg kobler den til. Den begynner automatisk å lade, så det er kontakt. Men den er ikke å finne noe sted inne på maskinen! Og under alle problemer iTunes har listet opp, begynner alle løsninger med at du må klikke på iPod-ikonet som dukker opp i oversikten til venstre når du kobler den til. Og den er f¤#%%¤¤" ikke der!!!!!!!!!!!

Noen som vet hva jeg kan gjøre? Blir så glad for svar, morgentoget til sentrum er et helvete uten musikk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...