Gå til innhold

Ventingen gjør meg gal!!!! :b

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestemt oss for og begynne prøvingen i november og har flytte planleggingen både frem og tilbake frem til nå, men er ganske sikre på at prøvestarten begynner da. Men nå har jeg en så enorm trang til og begynne MED EN GANG!!! huff det skulle nesten ikke vært lov, har 2 venniner som er godt på vei og den ene venter tvillinger, vanligvis ville jeg nok tenkt <> men jeg er rett og slett stup sjalu, tenker nesten at jeg håper jeg får tre=D!!! Det at lysten min er så sterk er nesten litt skremmende, ligger det så sterk i vår natur og ville reprodusere oss??? :). Hehe jeg må le litt å for jeg føler med nesten litt gal:) Akuratt som en 3 åring som venter på julegaver på julaften:) Er det fler som føler det sånn? eller nesten sånn hverfall:)??? hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe=) Kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Starter ikke prøvingen før neste sommer pga. utdannelse. Men vet rett og slett ikke om det går å vente så lenge =) Lykke til med prøving når den tid kommer=)

Skrevet

om det er fler som føler det sånn?? her inne tror jeg de fleste føler det sånn for å være ærlig! jeg føler det ihvertfall VELDIG sånn.. Prøver å vise det minst mulig da, for nå har samboer vært så grei å gi meg en måned å forholde meg til.. Men det er jo drit lenge til! Og nå har svigerinna mi alkkurat fått unge også, og jeg greier bare ikke å være glad på dems vegne. Har jeg ikke vært hele svangerskapet heller egentlig, hehe.. Føler meg skikkelig råtten pga det, men jeg er så sinnsykt misunnelig! Jeg driver å smugkjøper babyklær også da, og det gjør det jo ikke akkurat lettere! Nå går jeg bare rundt å håper det skal skje et "uhell" før april.. Er vel lite sannsynlig men er lov å håpe! Hehe..

er jo bare to måneder igjen for deg da! det går jo kjempe fort! jeg må vente helt til april jeg!

Blir ihvertfall en veldig ønsket spire! Det er jo supert! Kan ikke bli bedre enn det!

Skrevet

Du er langt fra alene med å bli gal av å vente!!

Vi skal vente til april, og det er KJEEEMPE lenge til.

Får nesten dårlig samvittighet for at jeg er så opptatt av det og tenker på det hele tiden, har da to skjønne gutter fra før som vi koser oss med.

Lykke til med venting.

Vi får lette på trykket her inne! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...