ifie Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Han er tre mnd og har alltid hatt en såkalt "favorittside" han har snudd hodet til. Han har t.o.m blitt litt skjev i hodet. Manuellterapauten kjente på nakken hans og snudde det forsiktig fra side til side, og VIPS nå kan han snu hodet like mye til begge sider!! Nå kan han også ligge på mage uten å "bikke" over på ene sia! Hurra for alle flinke menneskene som kan fikse unge våre!
Mizz-Lene Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Så deilig for dere:) Er det eneste tegnet (favorittside) gutten deres har? Tok dere selv kontakt med terapeuten? Har han vært plaget med andre symptomer på kiss/kidd?
ifie Skrevet 5. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2007 Han har egentlig aldri vært mye plaget! Eneste symptomer var yndlingsside, asymmetrisk hodefasong og mulig ømhet i nakken og mer bevegelse på ene siden. Jeg ble tipset om en artikkel om kiss/kidd da han var helt nyfødt, siden han var stor og ble tatt med tang. Jeg syns etterhvert det gikk litt bedre; han snudde litt mer på hodet, men jeg har hele tiden hatt dette i bakhodet. Så leste jeg på kiss-kidd.no og fant en oversikt over behandlere i Norge. Da måtte jeg bare ringe og be om en undersøkelse, mest for å bli kvitt tankene. Det er vel til syvende og sist JEG som har vært mest plaget, men "heller én gang for mye..." fungerte veldig godt nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå