Gå til innhold

Gutten min ble behandlet for kiss/kidd i dag! Hurra!!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er tre mnd og har alltid hatt en såkalt "favorittside" han har snudd hodet til. Han har t.o.m blitt litt skjev i hodet. Manuellterapauten kjente på nakken hans og snudde det forsiktig fra side til side, og VIPS nå kan han snu hodet like mye til begge sider!!:)

Nå kan han også ligge på mage uten å "bikke" over på ene sia!:)

Hurra for alle flinke menneskene som kan fikse unge våre! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig for dere:) Er det eneste tegnet (favorittside) gutten deres har? Tok dere selv kontakt med terapeuten? Har han vært plaget med andre symptomer på kiss/kidd?

Skrevet

Han har egentlig aldri vært mye plaget! Eneste symptomer var yndlingsside, asymmetrisk hodefasong og mulig ømhet i nakken og mer bevegelse på ene siden.

Jeg ble tipset om en artikkel om kiss/kidd da han var helt nyfødt, siden han var stor og ble tatt med tang.

Jeg syns etterhvert det gikk litt bedre; han snudde litt mer på hodet, men jeg har hele tiden hatt dette i bakhodet.

Så leste jeg på kiss-kidd.no og fant en oversikt over behandlere i Norge. Da måtte jeg bare ringe og be om en undersøkelse, mest for å bli kvitt tankene.

Det er vel til syvende og sist JEG som har vært mest plaget, men "heller én gang for mye..." fungerte veldig godt nå! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...