Hege & lille Hannah <3 Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Var hos jordmor og fortalte henne om de smertene jeg har opplevd den siste uka, og hun sa det hørtes ut som kraftige kynnere. Fikk beskjed om å holde meg i ro, og fikk sykemelding i 14 dager til å begynne med. Kjedelig altså... Hun sjekket også om det var åpning pga at smertene jeg beskrev hørtes ut som en begynnende fødsel, men alt så fint ut. Fikk også ultralyd som bekreftet at den lille hadde det fint. Andre som har blitt sykemeldt pga kynnere? Går disse over etterhvert?
Gjest Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Stakkar, du og! Hehe, må le litt, er jo nesten blitt vanleg med sterke kynnarar her inne! Me byrja å bli ein gjeng nå... Mine kynnarar er her, men eg skal skriva ned kvar gong eg får vonde kynnarar, så må eg følga med på kor ofta eg får. Veit ikkje om dei sluttar å komma, men eg trur dei skal bli redusert når me slappar av!?
camosilla Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Kan jordmora sykemelde? Bare lurer jeg...
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Nei - men de har gjerne noen leger i bakhånd som skriver under på deres anbefalinger.
♥martha~78♥ -Signe født 22.02. Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Jormora kan sykemelde deg dersom det er fare for barnet,men ikke ting angående deg... Er også sykemeldt,pga blødninger i uke 16..Var på ul,har forliggende morkake...
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 4. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. september 2007 Det var ikke jordmor som skrev sykemeldinga, men fikk legen min til å gjøre det Kjedelig og kjipt å bli sykmeldt... Fisj..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå