Mamma2OO5 Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 tenkte å brenne en cd, men kommer ikke på noen sanger...
FuriLaks Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Hvor finner du de da? Skal vi se om jeg kommer på noen: Maj-Britt Andersen "Tenkj om vi var venner du og je" Torbjørn Egner "Amandus dukkemann", "dyrene i afrika" osv Trond-Viggo "Det var en gang en ....." "Lykkeliten" Guud, dette var vanskelig. Sangene fra serien "UHU" er helt supre:)
Slettes Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Mange flotte av Thorbjørn Egner da.. Samt har jeg en favoritt nattasang for mine: Lillebrors/lillemors dag er slutt, leken er nu forbi, kinnet er trett, øyet matt, mor tror du jeg får besøk i natt...... tralalalalalalala.... Denne er så søt atte og siden jeg bare har gutter har jeg diktet om sangen til lillebror..
Potetstappe Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Hvor laster dere ned barnesanger?? Finner ingen jeg:S
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Jeg syns Alf Prøysen har mange fine sanger.
St.Sunniva Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Jeg har ei tulle med øyne blå (kanskje mest aktuellt om man har jente) Dyrene i Afrika I bakvendtland Noen barn er brune Tre små kinesere Lille Måltrost Nå har jeg ikke sett hva andre over har skrevet da, så mulig mye likt
Helnøtt med spire:) Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Hvor laster du ned musikk?limewire?
våken_om_natta Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 "Da Lykkeliten kom til verden". Snufs...Blir rørt hver gang, men det er fordi jeg har en Lykkeliten selv da:-)
meg & to små vampyrer Skrevet 4. september 2007 #9 Skrevet 4. september 2007 Knutsen og Ludvigsen - balladen om Nancy Drew
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå