jenta fra havet Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Hehe.. Jeg har lest noen fødselshistorier nå, og falt bare helt for den som heter "Med politieskorte til føden" .. utrolig bra historie! Lo godt for meg selv til tider: "Følg oss!!" he-he!! De som ikke har lest den bare må lese den! Ren terapi for et babysykt sinn..! Jeg GLEDER meg til den gang jeg blir så heldig å skal føde...!! (ja, faktisk.. ) Må holde litt igjen for ikke å ta opp temaet igjen,har jeg kjent i dag.. for i den siste tiden har det vært en ganske intens familietid. Og sambo har vært en TOPP onkel for våre tre nieser og nevøer på 10, 5 og snart 1 år. Minstetøtta prøvde alt for å sjamere onkelen sin i senk..og jeg tror hun lyktes! Han kledde på strømpebukse, og lå på gulvet og lekte og fikk nuss og bare storkoste seg...! Eldstebroren min har og snakket med meg en del om saken i det siste, og sier at jeg bare må sørge for et uhell.. Han sa selv at han var redd før førstemann kom, men nå skjønner han jo at det er ingenting å være redd for.. Ja, jenter.. hvordan orkestrerer man et uhell når man bare bruker kondom? Knappenål?? ;oD *lol* Er tilbake igjen i babymodus jeg.. *****************************************************************************************************************************************************************************************************masse babylykkestøv på alle dere!!! Klemm
Junigull 08 + julispire Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 kanskje du skulle fått broren din til å spørre kjæresten din litt forsiktig "du kunne ikke tenke deg en selv snart da?" at han sier at før første mann var han redd, men da barnet var i armene så oppdaget han at det var det livet er.. (nesten litt dyp her nå!!!) tar i mot babylykkestøv i masser!
jenta fra havet Skrevet 7. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2007 ja, det er nok kanskje noe i det med å få storebror til å ta en prat.. men vet ikke om sambo vil se det som en sammensvergelse;) Bedre om brorsan sir no uten at jeg har bedt om det. Mere legitimt da:) Jeg tar godt imot "dype" kommentarer..har studert filosofi i over fem år:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå