Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Jeg har alltid kjøpt Reflex til Elias, men til Emma i år har jeg kjøpt Name it. Hvilken dress har dere kjøpt/tenkt å kjøpe til deres barn? Og hvorfor?
pøber´n & je Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Jeg har en reflex parkdress. Og så er vinterdressen en blå mikk-line (om det skrives sånn).
~sjiraff~ Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 HAr prøvd forskjellige dresser, men i år har jeg tenkt å prøve ticket 2 heaven, har hørt mye bra om den så d får vi se )
Tante_Sofie Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Har Troll til han på 4 år og Reima Tec til henne på 1 år.
minnimommo Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 hadde reimatec til jr i fjor, da krabbet han bare, eller det vil si, han klarte ikke fordi dressen var for tykk.. Når går jo jr som bare rakkern, har kjøpt Leketøy Hagl, med avtagbart for, bruker den nå i høst regnet, uten for og det funker som barer rakkern!
Gjest mphs Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Hadde name it i fjor og har kjøp en i år også. Har vært fornøyd med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå