Marianne87 Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Hvis jeg følger menstermin er har jeg 35 dager igjen til fødsel, hvis jeg følger ultralydtermin har jeg 48 dager igjen. Uansett det jeg lurer på er om det kan bli for trangt for babyen?? Jeg har så mye vondt i magen (ikke kynnere) fordi han ligger så langt oppe i magen. Klarer til tiden nesten ikke sitte eller stå. Og magen er veldig hard og ser desformert ut hele tiden. Noen som har opplevd lignende? Er det farlig for babyen hvis det blir FOR trangt? Jeg har ikke fått noen kjempemage i svangerskapet og har heller ikke gått opp noe særlig.. Setter pris på svar
Gjest Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Hvor har du vondt hen i magen? Er det øverst i magen oppunder ribbeina, og på hvilken side?
Marianne87 Skrevet 4. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2007 Det gjør vondt oppe under ribbeina men også midt i magen fordi den er så hard og stram hele tiden. Virker som babyen aldri sover og at han ikke har noe plass til å gjøre noe. Magen er liksom litt desformert hele tiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå