minbittelillegutt Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 og gutten min blir 1 år på torsdag 6 sept. Født uke 24+4 og 890 gram...i Spania.. Nå er han 72 cm og 9,5 kg og frisk som en fisk - har heller aldri vært syk. Vi har til og med vært tilbake på sykehuset i Spania og hilst på :-) Tiden har gått sakte men likevel fort når man tenker tilbake på alt som har skjedd og ikke minst alle bekymringene...som hittils ser ut til å ha vært forgjeves... Man husker akuratt disse dagene før fødsel og eksakte tidspunkter, alle legene som sa " we are sorry, but you will loose your baby if you give birth now. He doesn`t have a chance"... Men nå løper han rundt i gåstolen sin og bare gliser til mamman sin... Gratulerer med dagen gullet mitt!!!!!! Små mirakler blir store.....
emamma Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Gratulerer med dagen, Timon ! Tenkt at at du har blitt så stor, og tenkt hvor fint det har gått...!!!!!! Vi er noen tøffe gutter Stor bursdagsklem fra Even
Mamma 10 uker på forskudd Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Alle tiders! Gratulerer så mye med dagen som kommer til dere begge.
*Maggi* Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Hei, og gratulerer med dagen: )) Jeg får helt frysninger når jeg leser innlegget ditt, og tenker på historien til veslegutt og deg (fulgte med dere i fjor høst/vinter)! Det er så fantastisk når det går så bra som dette, har selv et prakteksemplar av ei jente som ble 4 år på mandag - født i uke 27 + 2, veide 650 gram. Gi den lille mirakelgutten en stor klem fra oss!
Caker*fikk to babyer 21.06.06* Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Gratulerer med dagen! :) Håper dere har kost dere masse, og blitt litt rikere på gode minner!
camor Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 hei Timon! gratulere med dagen!!!!! klem fra lille Vanessa født i uke 30 - 030407
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå