Gå til innhold

Dere med IKM kommende helg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere mensmurring? hatt det hele tiden eller er den kommet nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nylig fått litt mensmurring og ond i mest venstre siden.. Hadde mest stikking og ondt i venstre sia og korsryggen den første uka etter eggløsning.. Ømme pupper er akkurat kommet ellers e dem kjempe øm og vokser rett etter eggløsnnig når eg får mensen.. Men no e det ikke mange daga igjen før mensen kommer eller forhåpentligvis uteblir:-)

Skrevet

Ja, har mensmurring, men har hatt det siden rett før helgen. Før det var det litt ømhet/stikking på venstre side siden eggløsning. Jeg husker at jeg hadde mensmurring sist jeg var gravid også, men husker ikke når det startet.....

Skrevet

IKM fredag, har hatt stikkinger på venstre side mer eller mindre siden eggløsning. Mensmurringene begynte vel på lørdag, fikk litt blod på søndag. Øm i brystene siden lørdag.. Det murrer endel, jeg er litt "prompete" og hikker endel?? Ikke så mye stikkinger nå tror jeg. hmmmm..

Skrevet

hvordan er kroppstemp? min er nokså høy, 37,7.. røde kinn... andre som har det?

Skrevet

Min var 36,8 i dag tidlig. Det er rekord. Jeg føler meg veldig varm i kinnene. Må av og på med kardiganen. Ellers føler jeg meg hoven i ansiktet, litt sånn trøtte øyne..??

Skrevet

Har IKM på lørdag. Teller dager nå!!! =)

Jeg kjenner ingen mensmurringer, men har ømme pupper.

Jeg bruker også å bli oppblåst siste uken før mens, men kjenner heller ingenting til det.

Har veldig ømme pupper da.

Er veldig trøtt og går og småspiser hele tiden.

Mulig mye er psykisk da, men... Ikke vet jeg. Men hadde vært så glad hvis jeg hadde vært gravid!

Sa til samboeren min at nå er det ikke mange dager til at kanskje livet vårt blir helt forandret. Begge bare gliste til hverandre av stor glede!! =)

Skrevet

Koselig MoNaLiZa! Håper det går troll i ord for dere! Jeg tør ikke si så mye av symptomene til min kjære, for jeg vet han blir litt lei seg hvis han først får forhåpninger. Han er en sart sjel på det punktet.. Vi får krysse fingrer for IKKE KOMMENDE MENS denne helga på alle oss damer!

Skrevet

Har IKM tors/fre, og har mye stikninger... Og litt øm i puppene, men har faktisk gått litt over.. Så jeg vet ikke. Må fortsatt tisse ofte. Og så synes jeg areola er litt mørkere og større.. Men tørr liksom ikke tro på alle symptomene jeg kjenner før jeg vet.. Testet på lørdag (dronningen av CB) men selvf. negativ. Så nå skal jeg teste på torsdag tenker jeg.

Skrevet

Jeg har hatt svake mensmurringer i ca en uke. I dag ble de litt sterkere så jeg frykter at tanta er på vei...

Har ikke målt temperaturen min, men i 2-3 dager nå har jeg følt meg veldig varm.

Får svaret om noen dager! Lykke til alle sammen!!

Skrevet

Jaja, henger meg på her selv om jeg ikke annser det jeg kjenner som symptomer... verker noe i magen, ganske oppblåst (tar minifom) Pittelitt såre pupper.. trøtt i tryne og ganske varm (uren hud, dette har jeg ikke til vanlig...)

Såe....IKM lørdagmen regner med tanta kommer på det vanlige besøket, ingen tro på noe annet..!!

Men lykke til alle sammen... har bare blenda hvite tester så det hjelper jo ikke på troen da akkurat=) heh...

Skrevet

Hvordan går det med dere?? på tide med en ny oppdatering? har dere merka nye symptomer eller at noe er blir forandret? noen som tester? får dere negativt eller positivt? eg får fortsatt negativt, så får vel innstille meg på at IKM er på vei på fredag... dette var kjiiiiiiiiiipt :-(

Skrevet

Jeg våknet opp i dag og syntes plutselig at jeg ikke hadde noen symptomer lenger.....vræææl...da kommer vel mensen da.

Har hatt ømme bryster, men de var plutselig ikke sååå ømme lenger...

fortsatt litt småkvalm, men det er sikkert bare dårlig mage.....og murringene nederst er sikkert pms....(always look on the bright side of life:o)

hilsen pessimist-evius i dag

Skrevet

Henger meg også på her. Selv om jeg ikke vet når ikm er pga pilleslutt. Hadde det vært 28-dagers syklus hadde ikm vært 2.sept. Men neg test i helga. Ville testa i dag, men er ikke hjemme... Får prøve i kveld.

Hadde masse symptomer forrige uke, men så forsvant de som dugg for solen iløpet av helga. Men så i går så tenkte jeg på hvis jeg var gravid, og da begynte tårene å trille, for da fikk jeg panikk. Jeg griner aldri til vanlig. Herregud, snakk om å være på styr. Fått noe ømme bryster i dag, det er sikkert tr som er i anmars...

Skrevet

Negativ CB skuffet idag.. Hmm. Tror IKM er på fredag.. Puppene er ikke mindre ømme i allefall, men stikkingen har jeg ikke så mye av. Mer murring/ verk i nedre del av magen/ "skambeinet". Vi må bare fortsette å håpe!!

Skrevet

Jeg har IKM i dag eller i morgen. Er så spent, men redd for å håpe for mye. Prøver å ikke kjenne etter, men klarer likevel ikke la vær...

Sist jeg var gravid hadde jeg symptomer på vanlig mens, dvs. vondt hele veien rundt midjen, og de smertene varte faktisk lenge etter at graviditeten var påvist!

.. Men altså, derfor er det vanskelig å vite om det er noe på gang nå eller ei, nettopp fordi jeg trodde jeg skulle ha mensen sist også.

*Krysser fingrene*

Skrevet

Jeg har ikm fredag eller lørdag. Har hatt mensensmerter siden mandag, har aldri hatt det utenom mensen før.. "Tung" i magen og vondt å ha på stramme bukser. Føler meg gravid. :) Gleder meg til å teste. Skal prøve å vente til lørdag. Lykke til alle i hopa!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...