<3 Jentemafian <3 Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Jeg er en jente på 27 år som har Julie som nå er blitt 11 mnd. Jeg og barnefaren skal nå ta ut separasjon. Vært gift i 4 år. Triste greier men vi fant ut at det var det beste for alle parter. -Kommer til å klare meg bra siden jeg har så og si vært alene med Julie sidne hun ble født. Alt startet da jeg ble gravid, etter det så har alt bare skrantet mere og mere. Han har ikke vært tilstede og ikke støttet meg og Julie. Har det bedre uten han. Vi skilles som venner heldigvis så heldigvis så er det ingen krangling. Blitt enige om at han skal ha henne annenhver helg. Vi har også blitt enige om at han skal betale farsbidrag utenom systemet men jeg har på følelsen at han lurer meg, men dette skal jeg skjekke opp. Godt å se at jeg ikke er alene i denne situasjonen. Finner mye nyttig på denne siden. Stor klem fra
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 velkommen hitt :-) bare og ropeut om det er noe du lurer på. ellers er det bare og henge seg på diskusjoene som kommer og går her. vi er stort sett ganske så hyggelige :-) hvor i verden er du i fra?
<3 Jentemafian <3 Skrevet 5. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2007 Tusen takk =) Jeg kommer fra Trondheim.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå