Gå til innhold

er det galskap......

Anbefalte innlegg

Skrevet

å prøve på nr 2 når nr 1 bare er 2 mnd?? jeg har så lyst på en til, men sambo vil ikke. og jeg lurer på om han kanskje har rett??? hva mener dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må nesten dere finne ut av sammen og bli enige om. Tror ingen her kan hjelpe dere med avgjørelsen, desverre og heldigvis!

MEN hadde det vært meg, så hadde jeg trodd at jeg var litt høy etter fødsel og kanskje ikke hatt helt realistisk forhold til det. Jeg ville nok hatt fokus på den lille enda en stund, jeg. Håper dere blir eninge! Dere har jo god tid, ikke sant?

Skrevet

Jeg synes at man bør ha 3-4 års mellomrom på barna.. den første må hvertfall kunne forstå at han/hun skal få seg en liten bror/søster..

Sånn tenker jeg da;)

Skrevet

jeg har alltid ønsket meg 2 tette. nå var jo ikke den 1. graviditeten planlagt, men når det først har blitt sånn vil jeg ha en til fortest mulig!

det er mange for og imot med to tette, men jeg synes at fordelene er større! men er så usikker nå! jeg kan jo ikke bare bestemme dett uten han.

Skrevet

Enig med Otilia!

Skrevet

Tror nok kanskje du skal vente litt, det kommer travlere tider og da tror jeg kanskje du vil synst at det å ha en å vie all oppmerksomhet til kan vere nok. Dessuten synst jeg barna fortjener ha forreldrene litt for seg selv det første året:) Men etter et år eller noe ville jeg ha tenkt på det dersom man vil ha to tette.

Skrevet

hei! jeg skal ikke si hva dere skal gjøre, men har det vært jeg som hadde vært i den situasjonen, så hadde jeg nok ventet.

Tanke på at man skal ha tid til barnet, gi hverandre oppmerksomhet o.s.v..

Husk man må jo ta hensyn for hva sambo mener og føler..

men uansett lykketil:)

prøver!

Skrevet

Heisann!!

Det er mange som ikke blir gravide så tidlig etter fødselen heller da, kroppen er vel rett og slett ikke klar for det.

Vi brukte ikke prevensjon etter nr.1, og ble gravide nesten på dagen da jeg slutta å amme når eldstemann var 1år.

Kjempe koslig med to tette da. Hos oss er det 1år og 9mnd mellom nummer 1og 2. De er kjempe gode lekekamerater og har alltid hverandre å leke med. Kjempe koslig!! :)

Eldstemann blir heller ikke sjalu når de er så små.

Lykke til!!

Skrevet

Vel, vi ønsket oss også to ultratette så jeg startet aldri med noen prevansjon etter fødselen. Nå er lillegutt 16 mnd og magen min er fremdeles like tom til tross for at lillegutt selv satt på andre forsøk.

En ting er å ha lyst på, en annen ting er å få det gjennomført.

Skrevet

enig med jentahans..... har ei på 11 mnd vi og har så smått begynt å prøve igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...