Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 har desverre utviklet lettere sosial-angst de siste 2-3 årene... har brukt noe beroligende, men ikke mye da. nå har jeg hatt et virkelig turbulent og psykisk slitsomt svangerskap med en samboer som ruser seg, drikker mye, stikker av, viser null hensyn, skjeller meg ut for ingenting, er utro (tror jeg...) osv.... vi var såvidt blitt sammen da jeg ble gravid... jeg sover ikke om nettene, er aldri uthvilt lengre, tankene kverner konstant rundt alt dette styret jeg har "rota meg oppi"... har tatt noen valiumer gjennom svangerskapet, ikke mange, men noen.. fordi jeg ellers hadde gått rett i veggen... nå har jeg 5 uker igjen, men føler at jeg ikke klarer mer, at jeg ikke vil mer.... å er såååå redd for skade dette vesle livet jeg bærer på, at jeg ikke tør å ta flere heller ... men denne angsten gjør meg helt kokko... huff...ble bare rot detta...men noen som har erfaring med noe sånt??
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Heisann, jeg har dessverre ikke erfaring med det, men ville bare råde deg å ta kontakt med lege eller andre sakkyndige om dette. Det spørs om du finner den type kompetanse her inne. Håper det ordner deg for deg! Krysser fingre for det. Ikke så lenge igjen til du har ditt lille nurk i armene nå:-)
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 jeg sleit under mitt forrige sv.skap, og jeg hadde ikke greid d uten proff hjelp. Håper du får hjelp! Synn det m barnefaren. Det blir jo vanskelig å stole på ham som ansvarsfull pappa om han ruser seg. Det er ikke meningen at du skal greie alt dette alene. Det er bedre å be om hjelp før det er for sent. Ønsker deg masse lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå