Gå til innhold

Hva synes du er ekkelt/kvalmene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ting du foreksempel mister mat lysten av!

Innsekter

Edderkopper

snelger som har blitt tråkket på

Aper

Alt som har med slim og gjør

Ordet skamlepper

Order lefser, vet ikke hvorfor med det får meg til å tenke på store hengende kjønnslepper

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Store barn med bleie og smokk....

Skrevet

Sure kjerringer som ikke tåler Ypperts humor!

Skrevet

Kattsjuttu, kattskit lukt generelt + det "nappende" bæsjhullet til kattene (ikke alle napper da).

men ellers liker jeg katter kjempe godt :))

Skrevet

Høre/se på andre spise. Grøss....

Spesielt når andre spiser banan. Da må jeg gå vekk...

Skrevet

åja helt klart andre som spiser. Hadde med plommer på jobben en dag. Rene torturen

Skrevet

Synet av bein på en feil måte og tenner som det er noe galt med. Evt også lyden av hva som helst som skrapes mot tenner eller glass.

Skrevet

Hva er verst av hår i maten og mat i håret? Ville du aldri under noen omstendighet spist/tygd på hår? Er du sånn som kan tygge litt på hårtusten og i neste omgang bli svett i rynkene hvis det forflytter seg til suppetallerken?

Skrevet

folk som tygger på bomull (ja de finnes) det være seg en genser, en bomullsdott (ja de finnes) jakke"halsen", jakkeermet osv.

¤//(&(#=/¤¤

Skrevet

Jeg var sammen med en en gang som hatet bomull. Bomull i seg selv. Jeg pleide å plage ham med å rive bomullsdotter i to...da som hevn for at han var verdens verste menneske å våkne opp sammen med.

Skrevet

Jeg liker ikke rense vannlåsen i dusjen. Eller så er det kvalmende å oppleve at et dyr dør under huset ditt, og samtidig vite at det finner jeg aldri... og vente til lukten av råtnende mus skal gi seg. Understreker husmus.

Skrevet

Hvordan vet du da at de døde under der før du kjenner lukten? Hva er det du gjør om nettene, prekæs?

Skrevet

Åja...vente til den forsvinner...*treig* :-)

Skrevet

Fordi jeg la ut rottegift, og det har skjedd at musefella jeg hørte den skrek i, har forvunnet da jeg så etter den. Ligger nok i en eller annen krok i krypkjelleren. Og ditt kryper ikke jeg. Grøss. Problemet er mer eller mindre løst pga flinke jaktkatter hos nabon. De legger døde mus på trappa mi i stedet. Greit nok.

Skrevet

Lukten av banan når den moden

Banan som er det aller minste brunprikket

Folk som spiser bløte bananer

Lyden av folk som spiser bløte bananer

Tanken på at noen kan spise bløte bananer

Skrevet

Du skulle sett den bananen jeg fant i skolesekken til sønnen min fra tre uker siden...mmmmmmmmmmmmm...den hadde alt fra farge til konsistens.

Skrevet

Sportssnyt - blir skikkelig kvalm av at folk bare spruter rundt seg med busene sine...

Mus - stappa henda oppi et musebol her forleden og 4 blinde musunger kravla oppover armene mine... grøssss!

Møkkete glass - må være reint, ja, ingen fettrand, og da holder det ikke at svigermor bare skyller oppvaska i varmt vann.

Brukt smør - prippen kanskje, men jeg hater brukt smør på kanten av smørpakka, med masse smuler og greier... vi har en 40-åring her i huset som enda ikke har lært seg hvor mye smør som går på brødskiva.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...